Feature suggestie: Interne Opmerkingen op Productniveau

BramvanBeekBramvanBeek Member Berichten: 5

Het lijkt mij zeer prettig als er in het CMS op Productniveau de mogelijkheid wordt geboden om verborgen opmerkingen te plaatsen voor intern gebruik.

Voorbeelden van opmerkingen:

Let op, productinformatie ABC nog aanvullen.

Dit product op [datum] tijdelijk offline gezet omdat...

Prijsaanpassing doorgevoerd op [datum] omdat....

Etc.

7 reacties

• RuudRuud Member Berichten: 43

@BramvanBeek Dit is toch al mogelijk middels de taken functionaliteit of heb ik het mis? Ik maak hier namelijk geen gebruik van omdat we een apart CRM programma gebruiken.

• QS86QS86 Member Berichten: 46
    11 juli aangepast

@ruudk mag ik vragen welk CRM programma je gebruikt momenteel? En is dat gekoppeld aan Lightspeed?

• RuudRuud Member Berichten: 43

Dat mag zeker @QS86!

Ik gebruik capsule crm. Een redelijk eenvoudig crm programma (in vergelijking met veel andere crm programma's).

Het is niet gekoppeld aan lightspeed(moet wel kunnen middels de api).

Er zijn wel veel integraties met onder andere mailchimp.

Ik weet niet wat je zoekt in een crm programma, maar ik zou er zeker eens naar kijken.

• BramvanBeekBramvanBeek Member Berichten: 5

@ruudk

"taken" functionaliteit? Die ken ik niet en kan ik ook niet vinden. Waar zou dat moeten staan in Lightspeed?

• PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 938 

@BramvanBeek Je klikt in het menu links op je naam (onder je webshop) en dan zie je taken, mijn account en afmelden.

Als je op taken klikt kun je taken regelen.

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • BramvanBeekBramvanBeek Member Berichten: 5
    15 juli aangepast

@Paula dankjewel. Deze functie kende ik nog niet, maar is ook niet wat ik bedoel.

Ik zou graag op productniveau een interne opmerking willen plaatsen ter informatie aan collega's en of ter herinnering aan bijv. mijzelf. Dus meer informatie, niet noodzakelijk actiegericht zoals bij de functie "taken".

Daarenboven worden "taken" ook niet op de productpagina weergegeven, ook niet als de taak gekoppeld is aan een specifiek product, en dat is juist de plek waar ik de opmerking juist graag zie.

• PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 938 

Ik weet dat dat niet is wat je bedoelde, ik gaf alleen antwoord op de vraag waar je taken kunt vinden ;)

Wij zouden een soortgelijke functie ook zeer wenselijk vinden.

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
Log In of Registreer om te reageren.