inloggen in lightspeed

HelenHelen Berichten: 21 Member

Zijn er meer mensen die niet kunnen inloggen in hun dashboard? Ik kom niet verder dan het invullen van mijn gebruikersnaam en wachtwoord.

11 reacties

• FOOFOO Berichten: 572 Member 

Hier ook

500 INTERNAL SERVER ERROR

John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
  • Sven UdoSven Udo Berichten: 51 Member
  • MaartjeMaartje Berichten: 171 Administrator, Moderator, Lightspeed Staff moderator

Wij ondervinden dit zelf op dit moment ook, jullie zijn niet de enige. Ons development team kijkt er meteen naar en updates zullen volgen via https://status.lightspeedhq.com/

Lightspeed
    Maartje Tindemans
    Lightspeed Support Omnichannel
    Lightspeed HQ
  • HelenHelen Berichten: 21 Member

Ok, storing dus

• RuudRuud Berichten: 27 Member

Ik mag hopen dat dit snel verholpen is. Hier kunnen we niet de BO in en krijgen niet eens een foutmelding o.i.d. slechte zaak dat er niet direct een melding op het forum/status site of telefoon wordt geplaatst..

• FOOFOO Berichten: 572 Member 

@Ruud Hier staat toch echt een melding: https://status.lightspeedhq.com/

En hier op het forum wordt toch ook al heel snel gereageerd door Maartje.

John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
  • MaartjeMaartje Berichten: 171 Administrator, Moderator, Lightspeed Staff moderator

Zojuist hebben we ondervonden dat je kan inloggen wanneer je het vinkje "Houd me ingelogd" aanvinkt. Je kan in de backoffice niet alle acties uitvoeren (product opslaan gaat bijvoorbeeld niet). Maar een order bekijken en 1 individuele factuur uitprinten lukte me wel (export nog niet geprobeerd). Hopelijk helpt dit jullie alvast, zo lang we werken aan de echte oplossing!

Lightspeed
    Maartje Tindemans
    Lightspeed HQ
  • SoniaSonia Berichten: 87 Member ✭

Ik kan inderdaad wel in de backoffice met het "Houd me ingelogd" vinkje. Pakbonnen in bulk uitprinten gaat niet, maar wel één voor één.

• joshuajoshua Berichten: 12 Member

Bij ons komen nieuwe bestellingen helaas niet meer binnen..

De statuspagina wordt momenteel geüpdate naar Monitoring, wat betekent dat de oorzaak is gevonden en is opgelost. Op dit moment kun je weer inloggen en ook exports werken weer. Wanneer er meer details zijn, zal er nog een bericht gedeeld worden.

Lightspeed
    Maartje Tindemans
    Lightspeed HQ
  • HelenHelen Berichten: 21 Member

Ik zie dat de binnengekomen bestellingen niet gekoppeld worden aan de betalingen nog en dat bestellingen ook niet gewijzigd kunnen worden. Dat is nog een onderdeel van het probleem?

Log In of Registreer om te reageren.