FAQ's aanmaken

Goedemorgen,

Als ik in de backoffice een nieuw onderwerp wil toevoegen, krijg ik een blanco pagina.

Ligt dit aan een storing, of kun je maar 1 onderwerp aanmaken, met dan verschillende vragen daar onder?

Ik had toch begrepen dat je verschillende categoriën (dat zijn toch onderwerpen?) kunt aanmaken. Maar op dit moment lukt dit in elk geval niet.

Marjolein

8 reacties

• MaartjeMaartje Administrator, Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 230 moderator

Hi @Marjoleinvermeersch, dat lag waarschijnlijk aan de storing inderdaad. Je zou in staat moeten zijn meerdere onderwerpen aan te maken in de FAQ. Je kan het nu nog een keer proberen.

Lightspeed
    Maartje Tindemans
    Lightspeed Support Omnichannel
    Lightspeed HQ
  • MarjoleinvermeerschMarjoleinvermeersch Member Berichten: 10

Dag @Maartje,

het is gelukt, dankjewel. Alleen kan ik mijn FAQ's niet vinden op mijn webpagina. Zet je ze ergens 'aan' of 'uit'?

We hebben vandaag nog een bijkomend probleem. Klanten die niet ingelogd raken en een login link aanvragen, ontvangen de mail niet. Houdt dit verband met de storing in de 'klanten' pagina?

Marjolein

• MaartjeMaartje Administrator, Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 230 moderator

De FAQ's zijn gekoppeld aan de Klantenservice pagina, hier zouden ze automatisch op moeten komen staan zodra ze zijn aangemaakt.

Wat betreft de tweede vraag kun je het beste even contact opnemen met onze Support afdeling. Daarbij kun je een voorbeeld e-mail adres aangeven zodat er gecheckt kan worden of de mail is verzonden.

Lightspeed
    Maartje Tindemans
    Lightspeed HQ
  • FOOFOO Member Berichten: 655 
    John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen

Dag Maartje,

ok, ik heb een berichtje gezonden naar de Support afdeling.

dankjewel!

• PietervanDulstPietervanDulst Member Berichten: 9

Hallo Marjolein,

Wij gebruiken gewoon een aparte pagina voor onze klanten service (FAQ) Deze vindt ik (persoonlijk) mooier en overzichtelijker.

Voorbeeld: https://www.ipadspullekes.nl/service/klantenservice/

Gr, Pieter

@FOO Dankjewel! Zo zie ik het ook. Maar blijkbaar dus onvindbaar als je niet de url in geeft. En de layout is ook niet helemaal dat.

Ik zal dus nog wat moeten zoeken naar een duidelijke en klantvriendelijke manier om die FAQ's te tonen.

@Marjoleinvermeersch in de backoffice heb je deze pagina "Weetjes!" genoemd en deze is momenteel onzichtbaar. Zet je deze op zichtbaar, dan zal er een linkje in de footer verschijnen naar deze pagina toe.

Lightspeed
    Maartje Tindemans
    Lightspeed HQ
Log In of Registreer om te reageren.