Offerte

Hans LambregtsHans Lambregts Berichten: 15 Member

Als ik een offerte aan wil maken, kan ik de klant niet vinden.😢

Als ik een klant wil zoeken geeft hij maar een stuk of 20 klanten. Toch staan er nogal wat meer in maar hij geeft ze niet aan. Ook als ik zoek bij klanten geeft hij niet thuis. Alleen bij orders daar kan ik wel op klanten zoeken.

We kregen vorige week een melding dat er problemen waren, maar dit zou opgelost zijn.

Zijn er meer met dit probleem?

HPS Werkschoenen

6 reacties

• JoriJori Berichten: 25 Member

De melding in je backend heb je gezien?

**Op dit moment is het niet mogelijk om klanten te zoeken in de backoffice. Wel kun je de naam of het e-mail adres zoeken binnen de Orders en zo de klant vinden.**

• Hans LambregtsHans Lambregts Berichten: 15 Member

hoi Jori,

ja had ik gezien maar die melding krijg ik al een paar dagen niet meer.

Nam aan dat het opgelost was, maar helaas.

HPS Werkschoenen
  • JoriJori Berichten: 25 Member

@Hans Lambregts Dat is idd vreemd. Bij mij staat de melding nog op de homepage.

• Hans LambregtsHans Lambregts Berichten: 15 Member

@ jori Ja bij mij sinds vanmorgen ook weer. Ze zijn er nog mee bezig waarschijnlijk.

HPS Werkschoenen
  • J_BinsbergenJ_Binsbergen Berichten: 15 Member, Lightspeed Staff Lightspeed

Via deze weg willen we jullie laten weten dat het zoeken van klanten in de Lightspeed eCom backoffice weer mogelijk is. Op 30 juli hadden we een storing waarbij klanten niet meer zichtbaar waren. Dit probleem is diezelfde dag nog verholpen, maar had helaas tot gevolg dat het klantenbestand verstoord is geraakt. Daarna was het niet mogelijk om klanten te zoeken.

Onze developers hebben sindsdien elke dag gewerkt aan het herbouwen van de indexatie van het klantenbestand. Omdat het bestand enkele miljoenen klanten bevat, bleek een snelle oplossing niet mogelijk.

Afgelopen weekend is hier hard aan doorgewerkt en kon het bestand wel herbouwd worden. Alle klanten zijn nu weer beschikbaar in de zoekfunctie en bij het aanmaken van een offerte.

Onze excuses voor het ongemak.

• PaulaPaula Berichten: 879 Member, Beta tester 

Yep, werkt nu weer goed!

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
Log In of Registreer om te reageren.