Te koop bij gebrek aan voorraad

LievenLieven Member Berichten: 47

Hallo,

Tot voor kort stond in eCom onder "voorraad en varianten (klikken op default) > voorraad" de optie "te koop bij gebrek aan voorraad" standaard aangevinkt. Nu is om de één of andere reden niet meer het geval en moet ik dit dus bij elk nieuw product gaan activeren - wat soms al eens kan vergeten worden.

Hoe komt dit? Kan ik dit aanpassen?

Bedankt!

Lieven

Beste Antwoord

Antwoorden

• LievenLieven Member Berichten: 47

Bedankt Maartje!

Toch vreemd dat dit zomaar gewijzigd is?

• LorenzoLorenzo Member Berichten: 14

Over deze optie heb ik ook nog even een vraag om maar even een oude topic op te rakelen.

Hoe kan ik het makkelijkst in het systeem filteren op Te koop bij gebrek aan voorraad?

Ik bedoel daarmee dat ik dan meteen een lijst krijg die in 1x laat zien welke producten als zodanig aangevinkt staan. Nu is het zo dat ik vandaag een artikel uit vink zodat deze niet meer te koop is (maar mensen wel op de koopknop kunnen klikken om een email te ontvangen als deze weer voorradig is) en ik over 6 maanden het artikel weer wil aan vinken voor verkoop.

Na 6 maanden weet ik niet meer welke artikel dit wel of niet heeft.

• PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 1,116 
    1 augustus aangepast

Home -> producten -> voorraad -> en dan selecteer je op "beleid" (3e kolom van links)

Als je hier een paar keer op klikt dan selecteert hij eerst alle artikelen met de optie "te koop bij gebrek aan voorraad".

Hopelijk werkt dit voor je!

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • Dave0701Dave0701 Member Berichten: 170 ✭

Export doen van je artikelen in een csv.

Daar staat het ook in vermeld.

Eventueel aanpassen een weer inschieten.

Log In of Registreer om te reageren.