Geen orders

EviEvi Berichten: 4 Member

Ik ben sinds juni gestart met een webshop. Ook heb ik advertenties op facebook waardoor ik per dag gemiddeld 50 bezoekers heb maar er komen maar geen orders en ik begrijp niet aan wat het ligt.

Heeft iemand tips?

4 reacties

• ChichaChicha Berichten: 57 Member

Een van de dingen is dat er op elke pagina een pop up verschijnt met 20% korting. Dat is erg storend en werkt conversieverlagend. Dan stoppen mensen met door je site browsen.

Ik zie bij veel producten geen productomschrijvingen.

Er is nergens info te vinden wat de verzendkosten zijn.

De informatiepagina's zijn niet gevuld.

Zomaar een aantal puntjes met een snelle scan van je site

• PaulaPaula Berichten: 879 Member, Beta tester 
    14 augustus aangepast

Serieus, wat @Chicha zegt: haal DIRECT die 20% popup banner van je site!!!

Of stel in ieder geval in dat hij slechts één keer getoond wordt, en daarna niet meer. Er is gewoon niet door je site heen te komen nu!

En inderdaad, geen productomschrijvingen. Verder kwam ik niet omdat die popup gewoon echt te irritant is.

Is het je zelf niet opgevallen tijdens het browsen door je eigen site?

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • EviEvi Berichten: 4 Member

Die pop-up heb ik sinds gisteren ik heb hem nu aangepast naar 1x

• PaulaPaula Berichten: 879 Member, Beta tester 
    14 augustus aangepast

Dat is al beter!

Wat me ook opvalt is dat je gewoon niet zo heel veel artikelen per categorie hebt (en ook niet enorm veel categorien)

Als je enkel een makeup webshop bent, zorg dan ook dat je ECHT een make-up webshop bent! Zorg dat je het beste merk, of het grootste aanbod hebt. Of zorg dat je de beste productomschrjivingen hebt. Of zorg dat je super leuke en handige to-do filmpjes op je site hebt. Dat is geen van allen bij jou het geval. De concurrentie wat betreft make up is natuurlijk moordend. Honderd duizend webshops die make up verkopen, dus je zult er anno 2019 echt uit moeten springen. Anders is de keuze voor een webshop met groter assortiment, lagere prijzen of betere informatie zo gemaakt.

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
Log In of Registreer om te reageren.