Shappz apps werken niet goed meer

PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 922 

Sinds een week of 2 werken de Shappz apps mij bij niet of niet goed meer. Hebben meer mensen hier problemen mee?

De SEO Lite app geeft geen notificaties meer op mn mobiel wanneer er een nieuwe order is. Normaal gesproken kreeg ik een pushberichtje (het winkelwagen icoontje) bij een nieuwe order. Ik weet niet precies hoe lang niet meer, maar ik schat een week of 2.

En rond diezelfde tijd is de myabandonedcart app zó ontzettend traag geworden! Een pagina laden duurt soms wel minuten lang. Maar de laatste dagen geeft hij vaker niet dan wel de inhoud van een winkelwagentje weer, dan blijft de pagina maar laden zonder iets weer te geven.

Ligt het aan ons of hebben jullie hier ook last van?

www.devrolijkeengel.nl
"voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
<1

37 reacties

• RuudRuud Member Berichten: 42

@Paula Ik krijg inderdaad ook geen push meldingen meer bij nieuwe orders vanuit de Seoshoplite app.

• HaddocksHaddocks Member Berichten: 110 ✭

De Seoshoplite app werkt bij mij al een aantal maanden niet meer. Jammer

• FrankFrank Member Berichten: 72 ✭

Wij krijgen ook sinds een week of 2 geen push meldingen meer via Seo Lite

• Hans LambregtsHans Lambregts Member Berichten: 15

Ook bij ons, volgens mij al een aantal maanden geen push berichten meer.

Gegevens bestelling en betaling kloppen wel.

HPS Werkschoenen
  • PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 922 

@Shappz ?

(op mail wordt niet gereageerd, dus dan maar zo)

www.devrolijkeengel.nl
  • ShappzShappz Member, Partner Berichten: 29 partner

Hi Paula en andere, zojuist hebben we dit probleem opgelost. Dank voor het aangeven.

Shappz | Boost your sales!
    ------------------------------------------------------------------
    MyProductReviews - Automatically collect you reviews
    MyAbandonedCart - Instantly recover your abandoned carts

Ik heb een nieuwe telefoon, maar ik kan de app niet meer vinden in Google Play. Doe ik iets fout?

Ik ook niet!

@Shappz?

www.devrolijkeengel.nl
  • MaartjeMaartje Administrator, Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 217 moderator

De SEOshop Mobile apps zijn enkel beschikbaar in de Apple App Store en niet in de Google Play Store.

Lightspeed
    Maartje Tindemans
    Lightspeed Support Omnichannel
    Lightspeed HQ
  • KlaasHaarsmaKlaasHaarsma Member Berichten: 91

@Maartje : waarom is dit "De SEOshop Mobile apps zijn enkel beschikbaar in de Apple App Store en niet in de Google Play Store".

26 augustus aangepast

Inderdaad, waarom? Ik heb hem destijds ook uit de google playstore gehaald!

Post edited by Paula on
    www.devrolijkeengel.nl

Daar moet toch iets aan te doen zijn, lijkt mij.

• JoanMlJoanMl Member, Beta tester Berichten: 105 ✭

Ik gebruik al een tijdje Order Alert van MonkeyData, sinds Seoshop Lite onvoldoende betrouwbaar werkt.

• MaartjeMaartje Administrator, Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 217 moderator

Het is al geruime tijd zo dat de app niet in de Play Store beschikbaar is (2+ jaar). Daar kunnen verschillende redenen achter zitten; soms worden apps geweerd zonder dat dat een bewuste keuze was van de aanbieder. Op dit moment wordt de app enkel via Apple aangeboden. Een alternatief is inderdaad de Order Alert-app van Monkeydata, deze is gratis te installeren.

Lightspeed
    Maartje Tindemans
    Lightspeed Support Omnichannel
    Lightspeed HQ
  • FOOFOO Member Berichten: 642 

Ik gebruik ook de Order Alert-App, werkt wat mij betreft prima. Ken de andere app niet, dus kan het niet vergelijken.

Het valt me alleen op dat niet altijd alle orderregels zichtbaar zijn bij bestellingen met meerdere artikelen. Ligt dat aan mijn telefoon, of???

John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen

Ik heb deze nu ook zojuist geïnstalleerd voor een website. Nu eens kijken of ik de tweede erbij kan zetten.

Weet iemand hoe je de Order Alert App voor 2 websites kunt gebruiken?

@FOO Bedankt! Dat had ik nog niet gezien.

• MarjaMarja Member Berichten: 6

@FOO dat heb ik inderdaad ook, de onderste regels zijn niet zichtbaar of gedeeltelijk niet zichtbaar, valt inderdaad vaak iets weg.....

Inderdaad, bij bestellingen met meerdere artikelen is het onderste maar half leesbaar. Maar tegenover Seoshop Lite is deze app een aanzienlijke verbetering.

• Ria HulsboschRia Hulsbosch Member Berichten: 17

Ik gebruik de app al vanaf het begin maar heb daar geen last van kan alles altijd goed lezen.

De snelheid van de Shappz apps is bij ons nog steeds dramatisch.... laden gebeurt nu meestal wel, maar tergend langzaam...

Volgens @Shappz zou het nu grotendeels opgelost moeten zijn, maar helaas bij ons nog niet. Zijn wij de enigen?

www.devrolijkeengel.nl

Ik doe altijd maar andere dingen tussendoor tot de pagina's geladen zijn.

Misschien dat ik het niet goed begrijp, maar deze apps draaien toch automatisch op de achtergrond? Als alles goed ingesteld staat, heb je er in principe geen omkijken meer naar. Ik kom zelden in de backoffice van Shappz, dus geen idee hoe lang het laden duurt.

@FOO als ik in myabandonedcart op een winkelwagentje klikt, hoort ie gewoon gelijk de inhoud van het mandje weer te geven. Nu duurt het soms wel enkele minuten voor de inhoud van het mandje weergegeven wordt.

Hetzelfde met inloggen, dat lukt soms zelfs gewoon niet eens omdat hij er te lang over doet.

www.devrolijkeengel.nl

Zover begreep ik het nog.........maar waarom zou je deze winkelwagentjes willen inzien? De mails gaan er vanzelf uit, daar hoef je zelf verder niets mee te doen toch?

De enige reden dat ik heel af en toe inlog, is om te kijken of het allemaal goed loopt. Of er dus wel genoeg orders uit komen.

Ik haal er info uit bij bijvoorbeeld lopende acties. Of er tijdens een speciale actie inderdaad bepaalde artikelen in het mandje gestopt worden, welke cross-selling daar bij is, etc. Maar ook wanneer ik iemand aan de telefoon heb die aangeeft dat hij/zij iets niet in het mandje kan plaatsen of dat de aantallen niet kloppen, etc.

Ik raadpleeg meerdere keren per dag de inhoud van diverse mandjes, om bij te houden waar iedereen mee bezig is. Soms kun je er nuttige info uit halen.

Maar ook zonder nuttige info moeten de apps gewoon goed werken. Daar betalen we voor ;)

www.devrolijkeengel.nl

Ik maak ook gebruik van MyProductUpsell. Daar moet ik regelmatig nieuwe artikelen bijwerken, maar dat duurt altijd een eeuwigheid.

• ChichaChicha Member Berichten: 69

@Paula Sauerbreij Bij mij ook dramatisch traag helaas al tijden.

Log In of Registreer om te reageren.