Ervaringen met boekhoudkoppeling

Wij hebben momenteel een koppeling met iMuis Online, hebben er mensen ervaring met dit boekhoudpakket en deze koppeling? Heeft er iemand advies voor een goed werkende boekhoudkoppeling? Ik zie Exact vrij vaak voorbij komen, werkt dat goed?

4 reacties

• BriantoBrianto Member Berichten: 10

Wij werken met Exact online handel. Koppeling via Iwebdevelopment.

Dat werkt heel goed.

Herman Op de Beeck
    www.brianto.be
  • theguitarbartheguitarbar Member Berichten: 5

Beste Herman, kan je mij ajb meer informatie geven over Iwebdevelopement?

Ik zou erg graag een koppeling hebben die kassa verbindt met Exact online en die factureren aan klanten toelaat.

Tot nu toe heb ik alleen een gebrekkige koppeling via WWF (webwinkelfacturen) van de verkopen en bijhorende - inkomende - betalingen. Voor bijvoorbeeld het storten van kontanten naar bank of betalingen in kontanten aan leveranciers blijkt het op geen enkele manier mogelijk om die informatie naar Exact te koppelen met WWF. Om aan klanten een factuur te kunnen maken heb ik nog een ander pakket moeten inschakelen (MDWare) maar daar zit ik vast om de betaling van de klant die een factuur vraagt te koppelen naar Exact. Ook het boeken van zo'n factuur is een hele procedure: ik moet eerst een PDF aanmaken en die dan één voor één manueel "binnenslepen" in Exact online.

Ik ben dus wanhopig op zoek naar een koppeling die werkt!!!!

• BriantoBrianto Member Berichten: 10

IWebdevelopment is een (maatwerk)partner van Exact Online.

Ze hebben standaard koppelingen, waarbij, klanten, artikelen, facturen,... uit Lightspeed naar Exact gesynchroniseerd worden, zodat tussen Lightspeed en Exact Online alles automatisch verloopt. Omgekeerd wordt er ook data gesyncroniseerd, zoals leveringen, voorraad,... Ze hebben voor ons ook wat maatwerk uitgevoerd. Werkt goed.

www.iwebdevelopment.nl

[email protected]

+31 (0)76 700 2008

Herman Op de Beeck
    www.brianto.be
  • MaartjeMaartje Administrator, Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 264 moderator

Let op: Dit topic staat in het eCom-gedeelte van de community en iWebdevelopment is één van onze eCom partners en hebben daarvoor koppelingen met Exact. Uiteraard kan er contact worden opgenomen, maar zo ver ik weet heeft iWebdevelopment niets voor Retail klaar liggen.

Lightspeed
    Maartje Tindemans
    Lightspeed Support Omnichannel
    Lightspeed HQ
Log In of Registreer om te reageren.