Webshop te koop aangeboden in Baby en Kinderproducten

Babywinkel_onlineBabywinkel_online Member Berichten: 1

Webshop met kinderwagens, babykamer, kinderkamers, kinderstoelen, babykleding, speelgoed etc. Ik heb ruim 21.000 volgers via Facebook en heb klanten in Nederland, Belgie, Duitsland, Spanje en Zwitserland. Ieder jaar verdubbeld bijna de omzet. Eigen import dus een uniek assortiment. Heb ook de url's in het duits, frans en engels en heb een klantenbestand. De webshop is in Januari 2015 online gegaan.

Mijn man heeft een aantal serieuze ongelukken gehad waardoor hij invalide is geworden en er staan hem nog een hoop operaties te wachten. Ik heb geen tijd meer voor mijn webshop omdat ik mijn aandacht aan mijn man moet schenken en hij nog een lange weg heeft te gaan. Ik wil mijn webhop het liefst zsm verkopen zodat ik mijn volledige focus op mijn man kan zetten.

Facebook pagina met ruim 21.100 volgers

Twitter pagina

Pinterest pagina

Leveranciers gaan mee met de verkoop van de webshop

In totaal 12 url's in Nederlands, Duits, Engels en Frans die aan de hoofd url staan gekoppeld. 

De producten kunnen per stuk, of per meerdere stuks worden afgenomen en een aantal van de fabrikanten, leveranciers sturen die ook direct naar de klanten toe. Mijn klanten komen uit Nederland, Belgie, Duitsland, Zwitserland en Spanje. 

Op dit moment is er een kleine voorraad zwembaden, baby slaapzakjes, wikkeldekentjes etc.

Log In of Registreer om te reageren.