Nieuwsbrief

HaddocksHaddocks Member Berichten: 110 ✭

Heeft iemand ervaring met LaPosta en/of Newsletter2go? Ik wil graag nieuwsbrieven versturen en heb geen idee welke goed functioneert. De reviews bij beide apps zijn maar magertjes en verouderd.

7 reacties

• HaddocksHaddocks Member Berichten: 110 ✭

Niemand een advies?

• SharaidaSharaida Member Berichten: 11

Ik maak gebruik van Mailjet. Kan ik aanraden.

• JohanJJohanJ Member Berichten: 164 

Wij gebruiken Laposta. In het begin waren de instellingen en mogelijkheden wat onduidelijk maar inmiddels werkt het voor ons voldoende.

Het is wel wat lastig dat je met twee partijen te maken hebt: Laposta voor de daadwerkelijke nieuwsbrieven en Combidesk voor de koppeling met Lightspeed. Als er iets niet werkt of niet helemaal duidelijk is hoe het werkt (wat in de opstartfase bij ons af en toe gebeurde) weet je niet goed of dat bij de ene of de andere partij ligt.

Als je gewend bent met Mailchimp te werken, ben je snel gewend aan de interface. Het is iets minder uitgebreid qua statistieken.

• HaddocksHaddocks Member Berichten: 110 ✭

Dank jullie wel. Mailjet heb ik nog niet bekeken, dus dat ga ik ook nog even doen. Ik wist niet dat LaPosta met Combidesk werkte, dus dat ook nog maar even bestuderen.

• niekvhniekvh Member Berichten: 9

@Haddocks

Ben je er al uitgekomen? Mocht je hulp nodig zijn, dan hoor ik het graag!

Niek

Samen met LightspeedHQ meer doen met e-mailmarketing!

• fansfans Member Berichten: 20

ik ben zeer tevreden van ReloadMailing

zijn een paar jonge Hollandertjes die dat zeer goed doen . ook wat support betreft :) .

• CelticWebMerchantCelticWebMerchant Member Berichten: 182 ✭

Wij werken met Inboxify. Werkt naar behoren.

Log In of Registreer om te reageren.