Google Webmaster: Alle producten fout, 0 goed. Hoe op te lossen?

Beste,
Ik ben even een ochtend aan het snuffelen in mijn data en schrik een beetje van een foutmelding. Kennelijk kan de google crawler niet op de juiste manier de producten inzien. Zo zegt hij informatie te missen over bijvoorbeeld beschikbaarheid, review, brand, sku, omschrijving. Het lijkt op alle producten te zijn. Iemand een idee? Is dit Lightspeed of is dit template gericht?
Log In of Registreer om te reageren.
6 reacties
Het zijn alleen waarschuwingen, dus de artikelen worden wel gecrawld. Alleen kan Google veel aanvullende info niet crawlen.
De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
Bedankt voor je reactie. Is dit dan een Lightspeed dingetje of ligt dit aan mijn template? (Performance)
Het lijkt mij een template probleem.
Zelf heb ik maar 1 melding, dat de prijs notatie niet zou kloppen. Als het een Lightspeed probleem zou zijn, zou iedereen waarschijnlijk dezelfde fouten hebben als jij.
Overigens moet je uiteraard wel de gegevens op je pagina hebben staan. Als je bijvoorbeeld geen reviews voor een product hebt, kan Google geen reviews crawlen.
Overigens nog een puntje om even naar te kijken:
Text/HTML ratio 13.06% — ouch! Your websites ratio of text to HTML code is below 15%. We suggest adding a lot more text to your website.
Gewoon als tipje :-)
haha dank je, daar word aan gewerkt. Hoe heb je dat nou boven water gehaald?