Bancontact / mistercash betaalproblemen

PhilipfrPhilipfr Berichten: 13 Member

Ervaren jullie ook zoveel problemen met Bancontact / Mistercash betalingen?

Wij hebben dit zowel met Mollie als Multisafepay.

Klanten die gewoon een witte pagina krijgen of van de app gegooid worden.

Zowel Mollie als Multisafepay beweren geen problemen te ervaren.

Zit het dan in de connectie tussen Lightspeed en deze betaalplatformen?

Graag jullie ervaringen zodat we tot een oplossing kunnen komen.

6 reacties

• JoriJori Berichten: 47 Member

Hier vooralsnog geen problemen. Sommige webshops hebben 2 Belgische orders per dag en sommige 300. 1 order van 2 is natuurlijk een andere statistiek dan 1 order van de 300 :)

Wij hebben in september nagenoeg geen afgebroken betalingen. Een enkeling maar dat is vaak te wijten aan geen pas/identifier/telefoon bijdehand.

• PhilipfrPhilipfr Berichten: 13 Member

@Jori

Werken jullie met Mollie, Multisafepay of Lightspeed Payments?

• JoriJori Berichten: 47 Member

@Philipfr

Wij werken met Lightspeed Payments maar het systeem van Mollie wordt gebruikt, dus dat is hetzelfde :)

• DermaskinDermaskin Berichten: 2 Member

Heb ik ook en het zou alleen maar bij mij zijn. Het blijkt nu (zeggen ze) dat het komt door een lettertype als klanten via Safari bestellen/betalen. Dan krijgen ze een wit scherm.

• joshuajoshua Berichten: 15 Member

Wij hebben helaas ook enkele meldingen ontvangen van klanten dat Bancontact betalingen niet voltooid kunnen worden. Wij werken samen met Pay.nl.

• MaartjeMaartje moderator Berichten: 194 Administrator, Moderator, Lightspeed Staff moderator

Hi @Philipfr en @joshua, ik heb voor jullie beiden een Support ticket aangemaakt om hier verder naar te kijken. Zelf ben ik dit nog niet tegen gekomen, maar het kan inderdaad dezelfde oorzaak zijn die @Dermaskin aangeeft. Mijn collega's pakken het verder op!

Mocht dit bij anderen ook voorkomen, dan raad ik aan een Support ticket in te schieten.

Lightspeed
    Maartje Tindemans
    Lightspeed Support Omnichannel
    Lightspeed HQ
Log In of Registreer om te reageren.