Review SPAM

LorenzoLorenzo Berichten: 8 Member

Word er een beetje simpel van en wat valt er aan te doen?

Delete nu een spammetje of 30 to 40 per dag :(

5 reacties

• FOOFOO Berichten: 619 Member 

Hier net zo. Je zou toch denken dat het vanzelf een keer stopt..... Compleet nutteloos. Aanpassen van de url van het artikel helpt in ieder geval niet.

John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
  • JeremyJeremy Berichten: 20 Member

Ik heb dit al meerdere keren aangegeven, en gevraagd om bijvoorbeeld captcha. maar lightspeed doet hier niets mee.

Bij mijn vorige melding werd aangegeven dat als ik maar lang genoeg wacht het vanzelf weer op houdt. Tot die tijd zit er niets anders op dan verwijderen.

• JeremyJeremy Berichten: 20 Member

Een aanpassen van je url helpt niets omdat reviews worden ingevuld via een formulier, waarbij gebruik wordt gemaakt van je product id. Het verwijderen en opnieuw aanmaken van een product is de enige oplossing, voor zover ik heb gemerkt.

• LorenzoLorenzo Berichten: 8 Member

Dat antwoord heb ik dus ook al diverse malen gekregen en ben het best zat nu, vooral omdat dit dus een probleem is waar meerdere shops last van hebben ben ik van mening dat Lightspeed het maar eens moet oppakken.

Een Captcha waar je alleen een check box hoeft aan te klikken die zegt Ik ben geen robot, zou geen probleem mogen zijn die in te voeren. Maak hem dan ook optioneel zodat shopeigenaren zelf kunnen bepalen of ze hem aan of uit willen zetten.

Lightspeed, doe er wat mee!

• Kabel4UKabel4U Berichten: 2 Member

Heel vervelend dit...

Kun je misschien het iP adres achter halen? In dat geval kun je zijn iP blokkeren voor jouw webwinkel, hoe dit precies moet weet ik even niet te zeggen maar er is veel over te vinden op internet.

Succes!

Log In of Registreer om te reageren.