Facturatie via UBL

PhilipfrPhilipfr Member Berichten: 70

Goede middag,

Is er iemand die de facturatie laat doorsturen naar een UBL formaat?

Het zou heel behulpzaam zijn hierover wat meer informatie te krijgen.

Mvg Philip

4 reacties

• debofiskdebofisk Member Berichten: 2

Beste, blijkbaar is dit niet mogelijk. Wij vinden dit ook spijtig daar we voor de boekhouding van onzelf en de klant een XML-FILE (UBL) nodig hebben. Wij denken dat als er genoeg vraag is van de gebruikers men bereid zal zijn om dit mogelijk te maken. Vandaar onze oproep aan alle gebruikers om aan te dringen bij LIGHTSPEED om dit mogelijk te maken.

• FOOFOO Member Berichten: 794 

Ik weet niet of ik de vraag helemaal goed begrijp, maar dit is denk ik ook op een andere manier op te lossen.

Je zou er voor kunnen kiezen een koppeling te maken met een boekhoudpakket zoals Snelstart. Wanneer je van daaruit de factuur aanmaakt en verstuurt, kan deze ook in UBL meegestuurd worden.

John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
  • BibiBibi Member Berichten: 11

Wij hebben hetzelfde probleem en willen graag ook een ticket hiervoor aanmaken.

• FOOFOO Member Berichten: 794 

@Bibi Tickets kun je het beste even rechtstreeks bij de support van Lightspeed aanmaken. Via mail of telefoon. Dat gaat sneller dan via het forum. Ik vraag me alleen af of er wat mee gedaan gaat worden. De animo lijkt mij niet heel groot. De meeste webshops zullen geen UBL-facturen nodig hebben en er zijn andere oplossingen.

John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
Log In of Registreer om te reageren.