Samenwerking gezocht (omgeving Groningen)! - hulp over en weer tijdens vakanties-ziektes

ActiveswimwearActiveswimwear Member Berichten: 1

Ik heb een eenmanszaak in wedstrijdzwemkleding en maak gebruik van Lightspeed (www.activeswimwear.nl). Ik bevind me in Eelde (dichtbij Groningen). Nu loop ik er tegen aan, dat ik tijdens vakanties lastig goede vervanging kan vinden. Ik ben te klein voor personeel maar alles alleen doen werkt ook niet altijd. Nu dacht ik, misschien is er hier op dit forum iemand die dit probleem herkent en waar ik mee samen zou kunnen werken. We zouden elkaar dan tijdens vakanties of bij ziekte bijv. kunnen helpen.

Wie herkent dit? Neemt dan contact met mij op. Tel 050-5266541 of [email protected]

1 reactie

• PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 1,241 

Wij kunnen helaas niet helpen, maar wel een goed idee om zoiets gewoon te vragen. Of het echt heel haalbaar is weet ik niet, het lijkt me vrij lastig om een webshop die je niet kent te (helpen) runnen. Waar denk je dan precies aan? Bestellingen inpakken op locatie, etc? Of bijvoorbeeld mails/telefoon beantwoorden ofzo? Ik kan me niet helemaal voorstellen hoe je dat "tussendoor" voor elkaars webshop kan doen, maar dat wil niet zeggen dat het niet te doen is natuurlijk. Wie weet kunnen leden elkaar wel helpen op die manier, dat zou een mooi initiatief zijn!

In ieder geval sterkte ermee, zou leuk zijn als leden iets voor elkaar kunnen betekenen op die manier. Ik ben benieuwd!

En succes met de bizz! :-)

Groetjes, Paula

De Vrolijke Engel

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
Log In of Registreer om te reageren.