Mollie zichtbaar in factuur

Hallo,

Ik heb een vraag. Ik heb als betaalmethode mollie geintrigeerd. Nu staat er bij de klant zoals jullie beneden in de afbeelding kunnen zien dat zij met mollie betaald hebben en dat het 0.00 euro gekost heeft. Ik wil dit eruit hebben. Weet iemand hoe dit moet?

En weet iemand toevallig als ik de betaal methode ''overschrijven per bank'' wil intrigeren hoe ik er dan een opmerking bij kan zetten zodat de klant direct kan zien waar het geld heen moet en binnen welk termijn?

Alvast bedankt

gr john

6 reacties

• JoriJori Member Berichten: 59

Bij bank overschrijving krijgt de klant een email met de betaalinstructies.

• RuudRuud Member Berichten: 42

Als je de betaalmethode bankoverschrijving niet via Mollie laat lopen dan zal de klant geen instructies krijgen. Wat je kunt doen is bij de emailnotificaties het template "onderkant factuur" gebruiken om je instructies toe te voegen.

• John Van der HoevenJohn Van der Hoeven Member Berichten: 6

Oke thanks! dat gaat lukken.

en het Mollie gedeelte? Hoe krijg ik dit weg?

Groeten

John

• RuudRuud Member Berichten: 42

Ik weet niet hoe je dat weg kunt halen. De klant ziet mollie ook weer terug op zijn rekeningafschrift, dus mij lijkt het alleen maar duidelijker voor de klant

• JoanMlJoanMl Member, Beta tester Berichten: 105 ✭

Volgens mij kun je de factuur niet aanpassen, ook al zijn de betaalkosten 0 euro.

• JoeyJoey Administrator, Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 193 moderator

Er is een manier om dit aan te passen dmv de template editor, als je hier toegang tot hebt. Let wel dat dit altijd de laatste regel van de factuur verwijderd, wat normaal gesproken de betaalkosten zijn. Dit is alleen visueel in de factuur en heeft verder geen impact.

Ga naar Design > Content Templates > Factuur template.

1. Ga naar de code: {% for key,product in order.products %
    2. Voeg eronder de code toe {% if not loop.last %}
    3. Vervolgens ga naar de </tr>
    4. Voeg eronder het volgende toe: {% endif %} (boven de {% endfor %})

Hopelijk hebben jullie hier iets aan!

eCom Support Team
    Lightspeed HQ
Log In of Registreer om te reageren.