Betaling via QR code

Jasper BennJasper Benn Member Berichten: 1

Beste

Onze klanten betalen regelmatig met payconiq by bancontact of hun bankapp. Is er een bestaande integratie of app hiervoor. Zo niet, toevallig zicht op een?

Met vriendelijke groet

Jasper Benn /jajako bvba en reeds bestaande klant

4 reacties

• J_BinsbergenJ_Binsbergen Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 101 moderator

@Jasper Benn Lang niet alle geïntegreerde betaalproviders zijn ontwikkeld door Lightspeed. Veel integraties/ apps worden direct beheerd door de Payment Service Provider zelf. Op dit moment zijn betalingen via qr-code of Payconiq niet mogelijk.

Wel is hier reeds een idee voor ingebracht. Ik zal een ticket voor je aanmaken om dit te koppelen. Wel merk ik op dat momenteel slechts een beperkt aantal klanten bij ons aangegeven te hebben deze functionaliteit te missen, hierdoor heeft dit idee momenteel een lage prioriteit. Daarnaast zijn we hierin grotendeels afhankelijk van de Payment Service providers.

• DenOlifantDenOlifant Member Berichten: 2

Beste, ik had hier inderdaad ook al eens een vraag over gesteld. Ik hoop nog steeds dat dit gekoppeld kan worden, dat het kassasysteem een QR ontwikkelt waar meteen het juiste bedrag staat ter betaling. Zeker in tijden van Corona een handige tool om zo veel mogelijk contactloos te kunnen werken. Wij doen nu als restaurant afhaalmaaltijden en merken toch dat hier van de klanten uit veel vraag naar is. Bedankt alvast om dit te bespoedigen.

• verheekenverheeken Member Berichten: 1

Ook ik ben vragende partij voor een Payconiq integratie of iets dergelijks.

• DenOlifantDenOlifant Member Berichten: 2

Beste, ik had hier in het verleden ook reeds navraag gedaan. Dit is zoals bovenvermeld nu echt wel zeer actueel. Wij doen ook afhaal, en merken dat er veel andere kassasystemen zijn waar die toepassing toch wordt aangeboden dat je meteen de QR-code met het juiste bedrag voorgeschoteld krijgt. Veel sneller en efficiënter... Bedankt om dit toch een prioriteit te maken.

Log In of Registreer om te reageren.