[Lightspeed - Status Page status] Subscription removed

PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 914 

Nog meer mensen die deze mail gekregen hebben? Zowel Johan als ik hebben hier beide niks mee gedaan (wij hebben ons allebei niet uitgeschreven dus het lijkt of er buiten ons om iets aangepast is)

Unsubscribe confirmation

We're sorry to see you go. This email confirms that you have unsubscribed from Lightspeed - Status Page status updates.

You can resubscribe at any time by visiting the Lightspeed - Status Page status page:

Groetjes, Paula

De Vrolijke Engel

www.devrolijkeengel.nl
"voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"

5 reacties

• CelticWebMerchantCelticWebMerchant Member Berichten: 182 ✭

Ik heb me opnieuw ingeschreven.

• MaartjeMaartje Administrator, Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 214 moderator

Hi @Paula en @CelticWebMerchant, intern zijn we bezig met nieuwe manieren om te communiceren over product updates of statusupdates. Alle e-mail adressen zijn geëxporteerd en worden meegenomen naar onze toekomstige tool. Hier volgt deze week nog een mail over met extra uitleg.

Lightspeed
    Maartje Tindemans
    Lightspeed Support Omnichannel
    Lightspeed HQ
  • Dennis van den DikkenbergDennis van den Dikkenberg Member Berichten: 41

He @Maartje klinkt voor ons gevoel 'n beetje raar. Je schrijft eerst iedereen uit, en vervolgens ga je pas aan de slag met een nieuwe tool?

Uit jullie mail lijkt het ook of deze tool nog in de steigers staat, maar als er deze week een storing is, werkt deze tool wel?

Wij willen ten alle tijde vroegtijdig op de hoogte zijn van een storing, gezien wij dit dan ook normaal aan onze klanten kunnen communiceren.

Hoe zit dit?

Vuur & Rook - Europa's grootste Low & Slow BBQ Shop!

www.vuurenrook.nl

• MaartjeMaartje Administrator, Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 214 moderator

De afmelding was een bewuste actie in het proces van de migratie, alle e-mail adressen zijn geëxporteerd en worden meegenomen. Dit was op dit moment de juiste stap in het proces en had geruisloos moeten gebeuren, echter heeft een externe partner per abuis e-mails gestuurd naar alle adressen.

Vanaf onze kant wordt iedereen opnieuw ingeschreven en onze nieuwe tools gaan er voor zorgen dat je alleen maar beter op de hoogte gehouden wordt. Zo zul je geen updates meer ontvangen van Lightspeed Retail, Loyalty of Resto wanneer je enkel eCom gebruikt.

Lightspeed
    Maartje Tindemans
    Lightspeed Support Omnichannel
    Lightspeed HQ
  • Dennis van den DikkenbergDennis van den Dikkenberg Member Berichten: 41

@Maartje,

Afgelopen vrijdag hadden we weer last van een storing! Wanneer krijgen we hier mail van betreffende de status wat we voorheen wel kregen? Dit heb ik afgelopen week nog via dit forum gevraagd. Toen zei je dat we gewoon op de hoogte gehouden zouden worden.

Begrijp me zeker niet verkeerd, we betalen dik voor jullie pakket. De verwachting dat we op de hoogte gehouden worden is dan toch niet heel verkeerd?

Verneem graag!

Vuur & Rook - Europa's grootste Low & Slow BBQ Shop!

www.vuurenrook.nl

Log In of Registreer om te reageren.