Vertraging orders backoffice

JF85JF85 Member Berichten: 122 ✭

Op de status pagina staat het volgende maar we hebben nog steeds het probleem. Jullie ook?

Orders, customers and products are slow to update in tables and filter in the eCom back office

Resolved - This incident has been resolved.

Oct 14, 06:41 EDT

<1

53 reacties

• DekbeddenvoordeelDekbeddenvoordeel Member Berichten: 12

Hier ook orders die nog steeds niet verschijnen op de order pagina.

Dekbeddenvoordeel.nl - Voor al het beddengoed
  • JoriJori Member Berichten: 59

Op dit moment ligt in ieder geval Mollie plat dus daar kan het ook aan liggen

• MatthijsMatthijs Member Berichten: 35

Hier ook en Mollie ligt er inderdaad ook uit.

• FOOFOO Member Berichten: 635 

Hier ook....... en Mollie plat ja

John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
  • MaccMacc Member Berichten: 2

Jep, zeker niet opgelost, wacht al een tijdje op nieuw toegevoegde producten.

Orders komen inderdaad vertraagd binnen. Ik heb nog nooit zoveel annuleringen gezien... Mollie weet niet wanneer de storing is opgelost helaas. Ik hang net op met de telefoon.

Ook ik heb nog steeds producten op de site staan die niet in de backend staan. Ik kan daar dus neits meer mee.

• MaartjeMaartje Administrator, Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 214 moderator

Daar we vanochtend het signaal kregen dat dat alle orders/producten weer correct zichtbaar waren in de backoffice, bleek dit vanmiddag niet het geval te zijn. We hebben de melding opnieuw op https://status.lightspeedhq.com/ gezet en er wordt verder gezocht naar een oplossing.

Lightspeed
    Maartje Tindemans
    Lightspeed Support Omnichannel
    Lightspeed HQ
  • Dimitri JoostenDimitri Joosten Member Berichten: 5

Wij werken sinds kort met Lightspeed. Ik zie de orders ook niet terug maar wel bij de facturen. Ook de verzendlabels worden netjes aangemaakt en ook de factuur wordt netjes geboekt bij Exact. Kan ik deze gewoon zonder pakbon verzenden? En wordt de order dan ook als verzonden gemarkeerd na het printen van de labels?

@Dimitri Joosten

Je kunt ook bij 'Facturen' op het ordernummer klikken om eventueel de pakbon te printen, zodat je deze wel met pakbon kunt verzenden. Is wat omslachtiger, maar in elk geval een optie.

Neem aan dat het verzonden gemarkeerd automatisch gebeurd net als anders.

Bedankt voor je reactie, het gaat vanzelf als we de pakbon printen.

• TrollshopTrollshop Member Berichten: 21

Hier mag echt met man en macht aan gewerkt worden om het op te lossen. Webwinkels worden hier recht in de basis mee geraakt. Enorm foutgevoelig, dit probleem. Zou eigenlijk niet mogen gebeuren.

Trollshop
    Monsterlijk Goed!
  • PhilipfrPhilipfr Member Berichten: 32

Wij werken met multisafepay als betaal platform.

Bestellingen van 30min geleden staan nog steeds niet in de backend.

Bij facturen staan ze wel, behalve diegene die hebben gekozen voor overschrijving.

@Maartje Is er enig nieuws wanneer dit is opgelost?

• PhilipfrPhilipfr Member Berichten: 32

Bij het uitloggen en terug inloggen kwamen de bestellingen er wel terug in.

Dit even ter info.

• DriesDries Member Berichten: 4

Ik kan momenteel nergens meer zoeken (orders, klanten...). Nog mensen hier last van?

• joshuajoshua Member Berichten: 15

Jup, hier ook geen mogelijkheid om te zoeken..

• FOOFOO Member Berichten: 635 

Via de zoekfunctie linksonder kun je momenteel nog wel zoeken:

John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
  • MaartjeMaartje Administrator, Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 214 moderator

Ik zie dat hier gisteren aan het einde van de dag niet de laatste update is geplaatst. Om de vertraging in de backoffice te verhelpen is er een onderliggende wijziging gemaakt. Dit had helaas tot gevolg dat de zoekfunctie op dit moment niet werkt. Ons developmentteam zoekt momenteel naar de mogelijkheid om de zoekfunctie weer te kunnen activeren. Via de backoffice notificatie en de statuspagina kunnen jullie dit eventueel volgen.

@FOO good catch!

Lightspeed
    Maartje Tindemans
    Lightspeed HQ

Sinds zojuist is het weer mogelijk om de zoekfunctie te gebruiken in de backoffice. Het bericht in de backoffice wordt zometeen weg gehaald.

Lightspeed
    Maartje Tindemans
    Lightspeed HQ

@Maartje Thanks! Ik zie alleen dat mijn orders weer deels verdwijnen op de order pagina.

• kohlokohlo Member Berichten: 6

Inderdaad, bij ons missen nu ook veel orders uit de backend.

• DriesDries Member Berichten: 4

Sommige producten zijn ook foetsie...

15 oktober aangepast

@Maartje

Ik mis een 500 artikelen uit mijn producten lijst. Que pasa? Die artikelen zijn gewoon niet meer vindbaar. Wel als ik via een order het artikel aanklik maar is niet vindbaar via het zoeksysteem of de gewone producten search. Dit is uiteraard een major issue aangezien ik voorraad moet bijboeken.

Oh, inderdaad zijn er ook orders weg uit de backend...

• Sven UdoSven Udo Member Berichten: 52

Hier ook allerlei orders verdwenen

• RuudRuud Member Berichten: 41

@Maartje Wat is hier aan de hand?? Wanneer is hier een oplossing voor? Ik kan de ontbrekende orders nergens terugvinden?

• WhiskysiteWhiskysite Member Berichten: 9

Same here!

Same here!

Het is enkel de weergave van de orders, producten of klanten waar een storing in zit. Elke order komt binnen en elk product staat nog in je webshop. Vaak kun je orders vinden via Orders > Facturen. Uiteraard wordt hier momenteel met man en macht aan gewerkt.

Lightspeed
    Maartje Tindemans
    Lightspeed HQ
  • standerlinkstanderlink Member Berichten: 7

HELP!! Producten zijn verdwenen, zo lijkt het. Wel op de frontend, maar niet vindbaar in de backend en dus niet te bewerken

• TrollshopTrollshop Member Berichten: 21

Hier verdwijnen de orders ook random. Geldt tevens voor een aantal reeds verwerkte orders.

Trollshop
    Monsterlijk Goed!
  • CarineCarine Member Berichten: 7

Nog steeds orders verdwenen, en nog steeds orders die niet verschijnen. Zoekfunctie die niet werkt, ... Vandaag ook weer meer dan anders betalingen die niet lukken ... Lightspeed zo goed als niet te bereiken (maar dat is niet nieuw) ....

Log In of Registreer om te reageren.