Is een afhaaldatum per locatie mogelijk?

CNJMCNJM Member Berichten: 2

Beste allemaal,

Graag zou ik graag willen weten of het mogelijk is om bij het afrekenen een afhaaldatum + locatie te kiezen. Misschien is er een app voor of heeft iemand dit al eens aangepakt.

Ik hoor graag van jullie. Fijne dag allemaal!

Chris

5 reacties

• PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 914 

Wij zaten bij PostNL en dan kunnen klanten wel een afhaallocatie kiezen, en ook een bepaalde bezorgdatum, maar voor zover ik weet niet een combinatie van die 2. Als een pakket bezorgd wordt op een afhaallocatie dan heeft een klant 7 dagen de tijd om het pakket op te halen. Een afhaaldatum in combinatie met een afhaallocatie is dus niet heel zinvol. Maar misschien begrijp ik je verkeerd.

Ik heb geen ervaring met andere vervoerders, dus ik durf niet te zeggen hoe het daar geregeld is.

Maar als ik denk aan mijn eigen online bestellingen ben ik de combinatie van afhaallocatie en afhaaldatum nog nooit tegen gekomen. Of het 1, of het ander....

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • CNJMCNJM Member Berichten: 2

Hoi paula,

Bedankt voor je bericht. Ik heb het waarschijnlijk verkeerd verwoord. Wij hebben 2 locaties. Onze klanten kunnen producten online bestellen en ophalen in een van de twee locaties. Het gaat o.a. om vissalades. We bezorgen deze niet.

Groet, Chris

• JoriJori Member Berichten: 59

Kan je dan niet een 2e afhaalpunt maken bij verzendmethoden?

• J_BinsbergenJ_Binsbergen Member, Lightspeed Staff Berichten: 22 Lightspeed

@CNJM Ik zie regelmatig merchants die een handmatige methode aanmaken voor het ophalen in de winkel. Er is geen automatische methode om de ophaaldag in te plannen. Als beschrijving kun je wel neerzetten: "Geef in de notities aan op welke dag je de bestelling wenst op te halen" Klanten kunnen dan het notitieveld gebruiken om de voorkeur op te geven.

Een andere veel gebruikte werkwijze is het informeren en vragen naar de ophaaldatum via de orderbevestiging e-mail.

• MarkMark Member Berichten: 63 ✭

Afhankelijk van hoeveel verzendopties je al hebt en wilt hebben, kan je ook een aparte verzendoptie aanmaken voor:

Afhalen op maandag

Afhalen op dinsdag... etc

Log In of Registreer om te reageren.