Afreken problemen na update

PhilipfrPhilipfr Member Berichten: 34

Goedemorgen,

Merken jullie ook dat er redelijk wat problemen zijn met afrekenen na het overgaan deze nacht naar een andere server?

14 reacties

• JF85JF85 Member Berichten: 128 ✭

Wat voor problemen zijn er dan bij afrekenen? Zojuist een test-bestelling geplaatst en werkt goed. Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat we super weinig orders binnen hebben tot nu toe. Normaliter op zondagochtend wel super druk....

• JasperJasper Member Berichten: 6

Bij ons kan je niet eens in het winkelwagentje een product toevoegen en ik sta al lang in de wacht bij de telefonische hulp! grrr

• JoanMlJoanMl Member, Beta tester Berichten: 106 ✭

Ik kan niet inloggen in de backoffice, dus er zijn wel degelijk problemen achter de schermen.

• MaartjeMaartje Administrator, Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 231 moderator

Hi @Philipfr, mocht je ditzelfde nog steeds merken dan horen wij dit graag bij Support. Probeer dan zo veel mogelijk informatie te verzamelen: welke klanten, welk tijdstip, krijgen ze foutmeldingen: zo ja welke en bij welke actie exact gebeurt dit.

De meldingen rondom half 1 gisterenmiddag zijn bekend en daarna ook opgelost.

Lightspeed
    Maartje Tindemans
    Lightspeed Support Omnichannel
    Lightspeed HQ
  • SoniaSonia Member Berichten: 99 ✭

Ik heb meerdere klanten nu die niet kunnen bestellen of betalen. Zijn er nog meer mensen die klachten krijgen?

• ChichaChicha Member Berichten: 69

Ja, ik had klachten. Klanten konden na toevoegen in de winkelwagen niets meer aanklikken.

• JF85JF85 Member Berichten: 128 ✭

Hier ook! Meerdere bestellingen die status “wachten op betaling” hebben staan.

• TalendomeinTalendomein Member, Beta tester Berichten: 29

Wij hebben problemen van klanten gehoord dat er inderdaad niets aangeklikt kon worden in de winkelwagen, maar specifiek met een iPad tablet. Deze klanten konden daardoor de bestelling niet afronden.

Lightspeed: Is hier meer over bekend?

• ChichaChicha Member Berichten: 69

@Talendomein heb je de app combi product of product to bundle?

• iedereen_looptiedereen_loopt Member Berichten: 27
    7 november aangepast

@Talendomein : hier hetzelfde probleem. Menu en winkelwagen niet aanklikbaar. Soms is er gewoon geen of half beeld.

Eerste melding was echter al op 1/11 dus zou niets met de update te maken kunnen hebben.

We maken geen gebruik van de app combi product of product to bundle.

Thema = Access.

• TalendomeinTalendomein Member, Beta tester Berichten: 29

@Chicha Nee, wij gebruiken geen van beide apps (combi product of product to bundle)

• MaartjeMaartje Administrator, Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 231 moderator

Hi allen! Ik begrijp dat dit een goede plek is om ervaringen uit te wisselen of te checken of andere webshops hetzelfde tegenkomen. Echter is dit onderwerp erg lastig voor Support om mee te denken of te kijken. Op dit moment zijn de berichten te "vaag" om te kunnen kijken wat er gebeurt. Ben je erg bezorgd, probeer dan de volgende info in te sturen naar Support: welke klanten, welk tijdstip, krijgen ze foutmeldingen: zo ja welke en bij welke actie exact gebeurt dit.

Tijdstippen waarvan problemen bekend zijn worden gemeld op onze status pagina (https://status.lightspeedhq.com/). Hier valt onder dat klanten op die momenten niet in de checkout kunnen komen en het lijkt alsof de winkelwagen leeg is. Deze zijn enkel maandag en dinsdag op die manier bij ons gemeld.

Lightspeed
    Maartje Tindemans
    Lightspeed Support Omnichannel
    Lightspeed HQ
  • iedereen_looptiedereen_loopt Member Berichten: 27

@Maartje deze morgen heb ik een mail gestuurd naar support met exacte tijdstippen voordat ik hier postte...

• J_BinsbergenJ_Binsbergen Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 33 moderator

@iedereen_loopt Bedankt voor je reactie. We hebben zojuist je ticket opgepakt. Zoals Maartje aangaf hebben we geen concrete foutmeldingen ontvangen over webshops en winkelwagens die niet goed zouden laden op de iPad.

Log In of Registreer om te reageren.