Onmogelijk om in te loggen in de backoffice

Kathleen Van De VijverKathleen Van De Vijver Member Berichten: 13

Wij kunnen niet meer inloggen op onze backoffice. Heeft nog iemand hier problemen mee?

Volgens de Lightspeed status is alles ok.

7 reacties

• JoanMlJoanMl Member, Beta tester Berichten: 111 ✭

Ja, hier ook. Heb al ergens anders ook een bericht geplaatst. Zeer onhandig. Het onderhoud zou vannacht zijn er 2-3 uur duren????

• Kathleen Van De VijverKathleen Van De Vijver Member Berichten: 13

Vanmorgen kon ik ook perfect inloggen. Nog maar een heel recent probleem.

• Kathleen Van De VijverKathleen Van De Vijver Member Berichten: 13

Wij kunnen intussen weer inloggen. Goede verkoop allemaal!

• MaartjeMaartje Administrator, Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 236 moderator

Dit had inderdaad nog te maken met onderhoud, hier zijn collega's het hele weekend (dag en nacht) mee bezig geweest. Rond dit tijdstip is het nog aan onze Status pagina toegevoegd: https://status.lightspeedhq.com/incidents/rzzhnfxnhg79

Momenteel houden we nog steeds alles nauwlettend in de gaten. Kom je iets tegen wat je wilt melden, dan raad ik aan even te bellen: dat gaat altijd sneller +31 20 808 5268

Lightspeed
    Maartje Tindemans
    Lightspeed Support Omnichannel
    Lightspeed HQ
  • JF85JF85 Member Berichten: 128 ✭

@Maartje , tot en met gisteren werkte bij ons wel goed maar sinds vanmorgen komen we moeilijk in e backoffice. Paar keer achterelkaar proberen dan kom je wel in .... even op orders klikken dan krijg je weer error pagina. Zie onderstaande printscreens.

• MarjoleinvermeerschMarjoleinvermeersch Member Berichten: 10

Wij kunnen nu ook niet inloggen. Ik heb net gebeld en blijkbaar is er opnieuw een probleem.

• MaartjeMaartje Administrator, Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 236 moderator

We hebben net inderdaad eenzelfde situatie gehad als gisteren. Om te checken of je hierin de enige bent of dit voor meerdere shops geldt, kun je het beste de Status pagina bekijken: https://status.lightspeedhq.com/

Lightspeed
    Maartje Tindemans
    Lightspeed Support Omnichannel
    Lightspeed HQ
Log In of Registreer om te reageren.