Website niet meer klikbaar/navigeerbaar

ChichaChicha Member Berichten: 69

Hebben meer mensen er last van dat de website niet meer klikbaar is zodra er iets aan de winkelwagen is toegevoegd?

6 reacties

• JoriJori Member Berichten: 74

@Chicha

Hier werkt je website gewoon normaal? Ik kan in ieder geval dingen toevoegen aan de winkelwagen.

• MarjaMarja Member Berichten: 11

Hier ook geen problemen, order komen gewoon binnen..........

• ChichaChicha Member Berichten: 69

Het blijkt aan de app product to bundle te liggen. Die legt een layer over de site heen waardoor alles onklikbaar wordt. Heel vervelend.

• Dennis van den DikkenbergDennis van den Dikkenberg Member Berichten: 43

Wij horen hier ook klanten over. Hoe kunnen we dit fixen?

Vuur & Rook - Europa's grootste Low & Slow BBQ Shop!

www.vuurenrook.nl

6 november aangepast

@Dennis van den Dikkenberg Heb je de app product to bundle of combideal? De enige oplossing is deze verwijderen. Of althans zo heb ik het opgelost. Vooralsnog zegt CMDC dat ik de enige ben met het probleem. Dus als er meer klachten komen zullen ze er wellicht in gaan duiken om op te lossen, maar dat duurt mij te lang. Helaas al omzet verloren door dit geintje

6 november aangepast

@Jori toevoegen aan de winkelwagen ging wel, maar na het toevoegen aan de winkelwagen werd de site onklikbaar. Zolang je niets aan de winkelwagen toevoegde ging het goed, maar daarna kon je niets meer. Niet meer navigeren, niet meer afrekenen. Ah toen jij keek, was het probleem net opgelost, vandaar dat het toen weer werkte

Log In of Registreer om te reageren.