Hi van Nynke!

NynkeNynke Administrator, Lightspeed Staff Berichten: 372 moderator
juli 2018 aangepast in Stel je voor
Welkom op onze nieuwe community! Ik ben Nynke en ik werk sinds april vorig jaar bij Lightspeed op de support afdeling. Daarvoor heb ik een tijdje in Montreal gestudeerd en daar m’n stage gedaan in digital marketing. Dat is ook waar ik de naam Lightspeed voor het eerst ben tegengekomen, toen ik een keer ging lunchen bij een veganistisch zaakje en waarbij de eigenaresse me enthousiast vertelde een kassasysteem te hebben waar ze geen bonnetjes hoefde uit te printen.

Toen ik terug naar Nederland kwam wilde ik graag werk waarbij ik mijn interesses en ervaring kon combineren. Met mijn studie in International Business, een stage in digital marketing en ervaring in klantenservice werk was en is Lightspeed een perfect keuze!

Ik vind het super leuk om alle soorten klanten verder te helpen met vragen en advies, van kleine starters tot grote goed-lopende webshops, in alle markten en industrieën. Je kunt al je support vragen op de community stellen en ik of één van mijn collega’s zullen je zo goed mogelijk helpen.

Ook zou ik jullie graag allemaal beter leren kennen. Laat een berichtje achter waarin je je voorstelt, dat zou ik hartstikke leuk vinden!
Post edited by Nynke on
eCom support nummer: +31 20 808 63 58
Klik hier om een terugbelverzoek in te dienen.
Voor algemene vragen en informatie, ga naar het helpcentrum
Log In of Registreer om te reageren.