Wenslijst die klanten kunnen delen

fansfans Member Berichten: 24

Voor onze lightspeed zijn we op zoek naar een wishlist maar die klanten kunnen delen op sociale forums of gewoon onder vrienden en familie . Iemand een goede tip hier voor ?

7 reacties

• PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 934 

Ok, stuur ons HEEL snel een prive berichtje!!! As we speak wordt deze door Shopmonkey gemaakt voor 6 shops (waaronder wij) Je had serieus niet 1 dag later moeten zijn....

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • Theo SchoonhovenTheo Schoonhoven Member Berichten: 1

Dat is ook een wens van ons.

www.kunstpakket.nl

Voor iedereen die nog wil profiteren van deze mogelijkheid voor de komende feestdagen (yep, eind november/begin december is het er!!) moet echt zo snel mogelijk even een privé berichtje sturen. Als je gelukt hebt kun je nog mee doen.

Door je aan te sluiten bij ons collectief betaal je een schijntje t.o.v. de normale prijs die je betaalt.

Shopmonkey is as we speak bezig met onze opdracht, als je op tijd bent zit je erbij!

Voordelen: extra conversie, extra naamsbekendheid, een stapje voor op je concullega's en een grotere kans op herhaalaankopen.

www.devrolijkeengel.nl
  • fansfans Member Berichten: 24

zoals gemaild heb ik ook interesse :)

@fans Ik heb je een berichtje gestuurd!

www.devrolijkeengel.nl

@Theo Schoonhoven ik heb jou ook een berichtje gestuurd!

www.devrolijkeengel.nl
  • MoniekMoniek Member Berichten: 1
    13 november aangepast

Hoi @Paula, zou je mij hier ook meer informatie over kunnen sturen? Het zou voor ons ook heel interessant kunnen zijn. Dankjewel alvast.

Log In of Registreer om te reageren.