Gift in cart app van CMDC

PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 934 
21 november aangepast in Apps en integraties

Hoi allen!

Is er iemand die de app "Gift in cart" gebruikt?

Ik wilde deze uitproberen, maar het werkt niet. Volgens mij heb ik alle instellingen (zijn er niet zo heel veel) ingevuld, maar er verschijnt nergens een optie in de checkout om iets aan te vinken of te kiezen. Ik heb een mail gestuurd, maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat daar niet heel snel op gereageerd wordt. De help button die wel aangegeven werd is nergens te zien, geen contact button, etc. Het komt niet heel super geavanceerd over allemaal. Dus ik dacht misschien is er hier iemand die het gebruikt of er ervaring mee heeft.

Thanks,

groetjes, Paula

*EDIT: dit bericht was naar aanleiding van mijn eerste indruk van de app/het bedrijf, welke al snel niet terecht bleken te zijn. Zie mijn posts verderop waarin je kunt lezen dat het precies het tegenovergestelde blijkt te zijn, het bedrijf reageert juist zeer snel, denkt goed mee en handelt zeer snel bij vragen en suggeties. Mocht je op zoek zijn naar een app die zorgt voor een cadeautje in het winkelmandje dan is deze app zeker het uitproberen waard. De app werkt voor ons feilloos, visueel ziet het er goed uit, zowel op mobiel als op desktop en tot nu toe geen hickups of problemen tegengekomen. Aan jullie zelf om te bepalen of het  wel of niet iets voor je eigen shop is*

Post edited by Paula on
www.devrolijkeengel.nl
"voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"

9 reacties

• ChichaChicha Member Berichten: 69

Ik gebruik het niet, maar heb een cadeau module laten bouwen door de mannen van Online Monkey.

• PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 934 

En bevalt dat?

www.devrolijkeengel.nl
    21 november aangepast

Update: bij deze wil ik graag een correctie op mijn eerste berichtje uit dit topic geven. Ik kreeg vandaag (gelijk na het weekend) juist erg snel bericht terug, tot wel 3 keer toe! Dus het klantcontact zit in ieder geval goed bij ze!

Ik heb het vandaag opnieuw geprobeerd, wat er nu anders is weet ik niet, maar het werkt nu wel. Helaas zitten er wat beperkingen aan waardoor ik niet zeker weet of het voor ons geschikt is. Je kunt (voor zover ik nu weet) alleen cadeautjes aanmaken van artikelen die in de webshop zichtbaar en te koop staan. Maar we willen eigenlijk juist kleine cadeautjes weggeven die niet als artikel in de webshop staan, dus dat is een groot minpunt. Daarnaast zijn een paar instellingen (nog) niet helemaal duidelijk, hopelijk krijg ik daar nog antwoord op. En het is jammer dat je niet met meerdere "trapjes" kunt werken (vanaf 10 euro dit, vanaf 20 euro dat, vanaf 50 dat, etc. (Edit: dit is op aanvragen van ons kosteloos door CMDC aangepast, we kunnen nu bij ieder cadeautje apart laten zien hoeveel er nog besteed moet worden om het cadeautje vrij te krijgen)

Dus vrij beperkt, en ik denk dat 24,95 per maand het niet echt waard is. Maar we wachten even het antwoord af....

@Chicha Mag ik vragen wat jullie kosten ongeveer waren? Mag uiteraard ook in een pb!

Post edited by Paula on
    www.devrolijkeengel.nl
  • MaartjeMaartje Administrator, Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 231 moderator

@Paula ik ken de app niet zo goed wat betreft instellingen, maar misschien kun je het volgende nog proberen: zet het product op zichtbaar, maar zet het in een nieuwe categorie die niet zichtbaar is (dus is het product niet makkelijk te vinden/te koop)

Lightspeed
    Maartje Tindemans
    Lightspeed Support Omnichannel
    Lightspeed HQ

@Maartje de app makers lieten al weten dat het niet in een categorie hoeft te staan, dus kleine kans om te vinden. En ik heb de prijs op €9999 gezet en in de tekst niet te koop. Dus dat werkt op zich redelijk, alleen het vervelende is dat "jullie" (LS) ieder artikel wel in de nieuw categorie zetten. Met als gevolg dat het echt in-your-face in de nieuw categorie (altijd goed bekeken categorie bij ons) staat. Is dat nog op te lossen?

www.devrolijkeengel.nl
  • FOOFOO Member Berichten: 655 

24 Nieuwe artikelen toevoegen! 😜

John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
    21 november aangepast

Bij deze nog even een kleine update:

We hadden wat specifieke wensen (die naar ons idee logisch waren maar voor ons niet in te stellen waren) en ze hebben dat helemaal naar wens aangepast! Er wordt snel gereageerd, snel gehandeld, meegedacht, etc.

Dus wat CMDC (ik kende ze niet) betreft, alle lof.

We hebben besloten de app in december door te laten lopen. De kans is groot dat we daarna stoppen (ook overleg over gehad, alles gaat in goede samenwerking) omdat ik de app toch vrij prijzig vind (24,95 per maand).

Maar mocht de app laten zien dat het het geld waard is (dan wel door extra conversie, we monitoren op diverse manieren, dan wel door goede reacties van klanten) dan gaan we er langer mee door.

Eerlijk is eerlijk, 25 euro voor deze app vind ik vrij prijzig (er zijn goedkopere apps die meer mogelijkheden/belang hebben) maar aan de andere kant; alles is relatief. Dus nu afwachten wat het doet en of we denken dat het het geld toch waard is.

Maar ik dacht ik zal even een kleine update geven omdat ik in mijn eerste berichtje schreef dat het allemaal niet heel "pro" overkwam. Maar dat neem ik terug, het bedrijf zelf is (in ieder geval hoe ik het deze paar dagen ervaren heb) absoluut een fijne partner. Wat hun klantenservice betreft daar kunnen veel bedrijven nog een puntje aan zuigen. Leek me ook eerlijk om dat nog even te vermelden, dus bij deze!

We gaan tot eind december even flink aan de slag met deze app, ik ben erg benieuwd wat het doet. We hebben al een flink aantal klanten blij kunnen maken met diverse "cadeautjes" :-)

Groetjes, Paula

De Vrolijke Engel

www.devrolijkeengel.nl
    21 november aangepast

Voor degenen die benieuwd zijn:

www.devrolijkeengel.nl

Plaats willekeurig iets in je mandje en je ziet het resultaat van 2 dagen samenwerken met CMDC.

Als jullie vragen hebben, let me know!

www.devrolijkeengel.nl
Log In of Registreer om te reageren.