Exporteren van retouren op artikelniveau óf samenvoegen debit&creditnota's in export

rogierrogier Member Berichten: 1

HI,

Ik probeer d.m.v een export te achterhalen welke artikelen in welke perioden retour zijn gestuurd en deze af te zetten tegen de verkochte artikelen. daarnaast wil ik het retourenproces gaan kwantificeren en stroomlijnen. Daardoor wil ik een export maken van alle order & creditnota's met elk artikel op een aparte regel.

• Bij order items kan ik een download maken op regel niveau , alleen staan hier niet de creditnota's + retourwaardes bij.
  • Bij factuuritems staan alle artikelen uit 1 order of creditnota op 1 regel in 1 cel. Dit is niet goed te splitsen aangezien er een komma mist na een artikel waardoor het 1e artikel doorloopt in het 2 artikel.
  • Retouren. : hier is helemaal geen export van te maken
  • Google analytics biedt ook geen hulp omdat we de creditnotas met de hand aanmaken.

Hoe kan je een webshop runnen als je geen duidelijk inzicht hebt in je retourenstroom?

Mis ik iets? lopen anderen ook hier tegenaan? iemand suggesties? Dit lijkt me zo rudimentair dat ik me niet kan voorstellen dat het er niet in zit,. Zie ik iets over het hoofd?

@Lightspeed Team speed:waarom wordt de export layout over de verschillende onderdelen niet gelijk getrokken?

Log In of Registreer om te reageren.