Gezocht: development partner voor integratie accepteren van Gulden op onze webshop

bartvanlumbrbartvanlumbr Berichten: 2 Member
Wij zijn op zoek naar een partij die het accepteren van Gulden op onze webshop. (Gulden.com)

realiseert.

momenteel heeft Nocks een plugin geschreven voor Woocommerce die dit mogelijk maakt. Deze functionaliteit willen wij in Lightspeed. De code van Nocks is vrij te gebruiken, het wiel hoeft dus niet 100% opnieuw ontwikkeld te worden

2 reacties

• NynkeNynke moderator Berichten: 372 Administrator, Lightspeed Staff moderator
    @bartvanlumbr Hi! Ik zie dat er nog geen partner gereageerd heeft. Je kunt bij ons altijd een verzoek voor maatwerk neerleggen, mijn collega zal dan een geschikte partner voor je zoeken die je hiermee kan helpen. De partner zal zelf binnen ongeveer 5 werkdagen contact met je op zal nemen.

Het invullen van het formulier is vrijblijvend. Je zult met de partner zelf kijken naar hoe en wat en kunt daarna altijd nog een beslissing maken.

https://www.lightspeedhq.nl/ecommerce/maatwerk/
    eCom support nummer: +31 20 808 63 58
    Klik hier om een terugbelverzoek in te dienen.
    Voor algemene vragen en informatie, ga naar het helpcentrum
  • bartvanlumbrbartvanlumbr Berichten: 2 Member
    Hallo Nynke,

daar heb ik een aanvraag gedaan. Kreeg reactie dat lightspeed zelf niet ging ontwikkelen. Gevraagd of ze een partner aan konden geven die dat wel wilde doen. Nog geen reactie op.

Bart
Log In of Registreer om te reageren.