De Vrolijke Engel

PaulaPaula Berichten: 890 Member, Beta tester 
februari 2018 aangepast in Stel je voor
Hoi allen,

de meesten van jullie kennen ons via het vorige forum ondertussen wel ;-)
Maar ook hier maar even voorstellen!

Ik ben Paula Sauerbreij en samen met mijn man Johan Jong hebben wij webshop www.devrolijkeengel.nl
Kort gezegd: "Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie" ;-)
Iedere dag weer zijn we blij met en trots op onze mooie webshop en het leuke contact met onze klanten en leveranciers. Het is elke dag een feestje! :-)

Mede door onze overstap naar Lightspeed nu ca. 2,5 jaar geleden en de nieuwe website die we door Shopmonkey hebben laten bouwen zijn we verder gegroeid dan we ooit hadden durven hopen. Het is soms hard werken en weinig vrije tijd maar het is het meer dan waard!

Wij wensen jullie allemaal heel veel succes met jullie eigen business en als iemand vragen heeft proberen we waar mogelijk ons steentje bij te dragen!

Groetjes, Paula
www.devrolijkeengel.nl
www.devrolijkeengel.nl
"voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"

14 reacties

• NynkeNynke Berichten: 372 Administrator, Lightspeed Staff moderator
    Hi Paula,

Dankjewel voor je leuke bericht! Ik heb je inderdaad op het oude forum gezien. Leuk nu hier eindelijk te ontmoeten, ik hoop dat je hier ook net zo betrokken bent als op het oude forum, dat waarderen we ontzettend! :smile:

Wees van harte welkom!
    eCom support nummer: +31 20 808 63 58
    Klik hier om een terugbelverzoek in te dienen.
    Voor algemene vragen en informatie, ga naar het helpcentrum
  • PaulaPaula Berichten: 890 Member, Beta tester 
    Graag gedaan! Uiteraard gaan we hier vrolijk door ;)
    Ik vind het wel super dat er nu zo snel (voornamelijk door jou) gereageerd wordt op vragen. Top! Misschien een rare vraag, maar is dat nu alleen voor de lancering van dit nieuwe forum? Of blijf je echt zo actief op dit forum als je nu bent?
    Het lijkt namelijk of we nu voor vragen ook hier op het forum terecht kunnen, terwijl daar eigenlijk de tickets voor zijn. Blijft deze "support" door jou/jullie op het forum zo actief of is dat alleen om het nieuwe forum even op te zetten?
    In het laatste geval moet het niet te veel lijken of jullie op iedere vraag persoonlijk ingaan. Want dan gebeurt straks hetzelfde als bij het vorige forum. Onduidelijkheid of vragen op het forum nou gelezen/behandeld worden door LS of niet.
    Gewoon even een tip :wink:
    www.devrolijkeengel.nl
    Het is de bedoeling dat ik jullie vragen hier zal blijven beantwoorden, ook in de toekomst. We willen deze community juist gebruiken als nog een manier waarop je support kunt krijgen, naast telefonische support en tickets. Het prettige hieraan is dat alle vragen openlijk gesteld worden, dus dingen waar meer mensen tegenaan lopen kunnen we zo gaan bundelen en in één of of meerdere posts plaatsen. Zo hebben jullie snellere en betere informatie en dat scheelt ons ook veel werk, wat de support vanuit alle richtingen sneller en beter wordt.

Ik zal zeker in het begin zoveel mogelijk antwoord geven op vragen die ik kan behandelen. We willen natuurlijk dat mensen elkaar ook helpen, en ik verwacht ook absoluut dat dit gaat gebeuren. Desalniettemin: of je ons een vraag in een ticket, of het forum, of telefonisch stelt, ons maakt het weinig uit.

Verder kan je hier altijd duidelijk zien of je vraag door iemand van Lightspeed is behandeld door de rode rand en het LS logo. Dit geldt voor alle Lightspeed medewerkers, dus niet alleen moderators. Er zal dus geen twijfel over bestaan of Lightspeed je vraag heeft behandeld.

Mocht je willen dat ik, of welke forumgebruiker dan ook, ergens specifiek naar kijk, dan kun je me altijd taggen via @Nynke.
  • CorCor Berichten: 44 Member, Beta tester
    Actieve Paula, leuk dat je op deze community actief bent. Veel berichten van je gelezen en enkele tips van je in praktijk gebracht
    Harswinkel, onderdeel van Beauty Box Cosmetics
    Groothandel en opleidingen in Beauty
    Mail: [email protected]
    MOB-WhatsApp; +31(0)6.245.340.36
    Nou zeg, wat leuk om te lezen, dank je wel! Dat is wel een héél leuk compliment! Deze nieuwe week start goed voor mij! :-)
    www.devrolijkeengel.nl
    september 2018 aangepast
    Geweldig!!! :smiley:
    Staat er ineens een bezorger voor de deur met een stroopwafelvlaai van de Multivlaai. My favourite! <3
    Wie goed doet, goed ontmoet.... 
    Super grappig, super lief en super attent, you made my day guy(s)!!! 
    (En nee, dit is géén reclame voor de Multivlaai  :p Alhoewel ze wel echt TE lekker zijn :wink: )

www.devrolijkeengel.nl
  • FOOFOO Berichten: 616 Member 
    Hoe laat mogen we allemaal aanschuiven?!    :p
    John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
    Ik vrees dat je niet op tijd zult zijn.... wij zijn niet zo goed in het lang bewaren van taart.... en zeker niet stroopwafelvlaai o:)
    www.devrolijkeengel.nl
    Zo jammer dit...... gewoon een gevalletje "lekker maken" dus!   :dizzy:

Geniet ervan!  Ik pak wel een bak koffie zonder iets er bij.... 
    Sorry FOO, maar virtueel genieten is ook veeeeeeel gezonder ;) 

www.devrolijkeengel.nl
  • FrancesFrances Berichten: 4 Member
    Geweldig Paula, zo'n vlaai!
    Waarom kreeg je die??

Je hebt me waarschijnlijk een tijdje gemist op het forum. Dit komt omdat ik écht niet met het nieuwe forum overweg kon/kan.

Echter, ga ik vanaf vandaag weer een nieuwe poging wagen, want ik mis mijn seo-collega's

:-)

Frances, van DeBabykraam
    https://www.debabykraam.nl

Hey Frances, welcome back!!! Ik heb je inderdaad een tijdje gemist! 
    Het is hier wel iets rustiger dan op het oude forum, maar daar kunnen we wel wat verandering in brengen, toch?  ;) : :D 

De taart was een grapje/bedankje/gekkigheidje (maar wel een heel leuk gekkigheidje <3 )
    Degene(n) die het weten snappen hem ;) 

Maar mijn boodschap van vandaag is: "Wie goed doet, goed ontmoet". 
    Wijze les voor vandaag ;) 

www.devrolijkeengel.nl
    september 2018 aangepast
    Geniet ervan @Paula :)
    Nynke zei:
    Geniet ervan @Paula :)
    Die is al lang op!    :smiley:
Log In of Registreer om te reageren.