mobiele app

aresthoarestho Member Berichten: 37

Goedemorgen allemaal,

ik heb analytics is uit zitten pluizen en kom tot de conclusie dat ruim 51 procent van het verkeer binnen komt op telefoon of tablet. Echter naar omzet gemeten komt slechts 17.5% daarvandaan ofwel de helft van het zoekverkeer komt binnen op desktop en scoort een omzet van 82.5% ! Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik persoonlijk de meeste webshops op mobiel maar waardeloos vind werken. Zijn er die bijvoorbeeld een Jmango app gebruiken of apptonize ? en zo ja wordt hier een beetje gebruik van gemaakt? ik bedoel er zitten best wel hoge kosten aan zo'n app

7 reacties

• Dennis van den DikkenbergDennis van den Dikkenberg Member Berichten: 43

Wij gebruiken Apptonize! Erg tevreden mee

Vuur & Rook - Europa's grootste Low & Slow BBQ Shop!

www.vuurenrook.nl

• JohanJJohanJ Member Berichten: 169 

Een aspect dat je in je achterhoofd kan houden is dat veel bezoekers zich mobiel oriënteren maar betalen via de pc. Dit vertekent de cijfers.

• aresthoarestho Member Berichten: 37

@Dennis, dat lees ik in de reviews ook, iedereen zegt goeie service erg blij mee, maar blijft de verkoop gelijk of meer via app ? of neemt de totale verkoop bijvoorbeeld toe doordat de verhouding tussen desktop en mobiele verkoop beter wordt, hoe moet ik dit zien ?

• MarkMark Member Berichten: 68 ✭

Wij zitten op meer dan 65% mobiel verkeer. Dit zou echter ook te maken kunnen hebben met het feit dat we 2 winkels hebben waar mensen naar zoeken terwijl ze al onderweg zijn.

De conversie online ligt bij ons op de helft van die van de desktop.

• Dennis van den DikkenbergDennis van den Dikkenberg Member Berichten: 43

@arestho bij ons brengt de app (voorheen bij JMango trouwens) zijn geld dubbel en dwars op. Vooral ideaal om direct de doelgroep te bereiken middels pushberichten en gerichte acties voor appgebruikers.

Je mag me altijd eens bellen als je onze ervaringen wilt horen. Niet vandaag trouwens, ze noemen 't Black Friday ;)

Vuur & Rook - Europa's grootste Low & Slow BBQ Shop!

www.vuurenrook.nl

• SharmanySharmany Member Berichten: 34

Wij hadden JMango en zijn overgestapt naar Apptonize.

Voor onze doelgroep is een app ondertussen wel een vereiste. Ook zijn we blij geweest met onze overstap van app aanbieder naar Apptonize.

www.boozyshop.nl
    Dé Make up webshop van Nederland!
  • AnjaAnja Member Berichten: 27

Ik heb zelf ook interesse in een app, is er wellicht iemand die ook loyalty zoals mdware gebruikt icm met een app?

Log In of Registreer om te reageren.