Contact formulier van service pagina doet niks?

YibYib Member Berichten: 51

Zouden jullie misschien kunnen testen of het bericht via contact formulier van service pagina wel goed werkt?

Wij hebben getest op 3 van onze sites en er gebeurt helemaal niks. Dat kwamen wij er achter nadat een klant ons heeft gemaild met de vraag waarom wij niet reageren.

Ik vraag me af hoelang dit al gaande is.

Post edited by Yib on

14 reacties

• JoriJori Member Berichten: 73

verrek, hier doet ie ook niks. Ik vond het al zo stil afgelopen tijd. Dat verklaart een hoop denk ik.

• YibYib Member Berichten: 51
    3 december aangepast

Een bug bij Lightspeed dus... Ik heb al een ticket aangemaakt bij support. Hopelijk kunnen zij meer over vertellen.

Ook de wachtwoord reset mail krijgen wij niet binnen via de "wachtwoord vergeten" link.

Post edited by Yib on
  • JaapJaap Member Berichten: 82 ✭

Klopt inderdaad, tot mijn grote verbazing komen er ook bij ons geen berichten via het contactformulier meer binnen.

Weer een bug in het Lightspeed platform???

www.sativus.com
    "Saffron and more"
  • JF85JF85 Member Berichten: 128 ✭

Hier ook

• PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 934 

Same here!

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • MarjaMarja Member Berichten: 10

Hier werkt het formulier wel, komt alleen wel vertraagd binnen.

• FOOFOO Member Berichten: 655 

Hier ook met een uurtje of 5 vertraging.

Ook betaalherinnering mails worden veel later verstuurd de laatste tijd. Standaard moeten die na 1 uur verzonden worden. De laatste tijd duurt dit al gauw 2-3 uur.

John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
  • JaapJaap Member Berichten: 82 ✭

Ja, schijnbaar werkt het formulier toch wel en worden de berichten met enorme vertraging doorgestuurd. Mijn test bericht heb ik gisteravond binnen gekregen met een vertraging van 4 uur en 13 minuten.

Ik heb trouwens bij Lightspeed hier ook een ticket over ingeschoten maar nog geen reactie terugontvangen.

www.sativus.com
    "Saffron and more"

Ook hier is die laat binnen gekomen. Om 18:36. Ingevuld om iets voor 15:00. Dit is voor ons bij een annulering bijvoorbeeld dus funest aangezien onze cut-off tijd 17:00 is.

Wellicht de drukte van het hele platform op het moment?

• PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 934 

Er zijn de afgelopen weken juist grote veranderingen aangebracht zodat ze betere capaciteit hebben om grote drukte in het verkeer etc beter op te kunnen vangen (als ik het goed begrepen heb)

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"

@Paula

Daar heb je op zicht een punt. Ik heb er alleen wel wat meer vrede mee als dit soort dingen beperkt blijven tot dingen zoals Sinterklaas, Kerst, Black Friday enzo. Zelfs de hele grote webshops kunnen de druk niet aan en die hebben alleen hun eigen website waar ze zich zorgen over moeten maken.

Websiter-esponsetijd van de website CoolBlue was het hele weekend enorm hoog bijvoorbeeld. Die konden het verkeer allemaal niet verwerken.

Hoewel je dit liever niet hebt kan ik er me wat bij voorstellen maar het zou volgende week echt opgelost moeten zijn.

• TaraTara Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 1 moderator

Wij werken binnen ons platform met het versturen van de diverse berichtgevingen op basis van prioriteit. Zo zijn orderbevestigingen in deze rangorde hoger ingeschaald dan berichten die via het contactformulier binnen komen. Door de drukte van de feestdagen kan het inderdaad voorkomen dat er een wachtrij aan nog te verzenden e-mails ontstaat. We houden de standen goed in de gaten.

• FOOFOO Member Berichten: 655 

Geldt dat dan ook voor de mails met betaalherinnering? Die zijn soms na een dag nog niet verstuurd. De laatste dagen maken we deze herinneringen zelf maar aan, dan gaan ze tenminste gelijk weg en is de kans minder groot dat de klant al elders heeft besteld.

John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
  • YibYib Member Berichten: 51

@Tara Zou mooi zijn geweest als onze klanten of in ieder geval ons op de hoogte worden gehouden. Dan kunnen wij zelf wat aan doen. Nu gebeurt het zo maar uit het niks zonder dat wij iets van af weten, tot een ontevreden klant ons ging benaderen.

Door dit hele gebeur zijn wij bijna een vaste klant verloren.

Log In of Registreer om te reageren.