Specificaties v2 versus V1

2>

43 reacties

• GrutekeGruteke Member Berichten: 21
    wat een gemiste kans Lightspeed :/:(
  • MatthijsMatthijs Member Berichten: 40
    Ook ik heb nog een tip wat betreft de specificaties wanneer je meerdere talen hebt.
    Voor de producten in Lightspeed is het mogelijk om automatisch te vertalen, middels de vertaalfunctie.

Zou het voor de specificaties ook mogelijk zijn om de vertaalfunctie in te schakelen? Meestal zijn specificaties namelijk afmetingen of gewicht o.i.d. en door die vertaalfunctie worden specificaties ook, als het ware, gekopieerd.

Dit zou dus ook enorm veel tijd schelen.

• Albert_WubsAlbert_Wubs Member Berichten: 93 ✭
    Het is al even (10 maanden) geleden dat hier dit topic gestart is van de zeer bewerkelijke specificaties. Is er al duidelijk wanneer dit opgelost / aangepast gaat worden.

@Nynke , je melde dat dit geen prio heeft maar bij ons wel degelijk, wij lopen er elke dag tegenaan dat het zeer arbeidsintensief is om steeds te moeten kijken op je eigen website of alles wel klopt wat je ingevoerd hebt. Graag hoger in de prio lijst plaatsen a.u.b. Ik heb je een duidelijke mogelijke aanpassing gegeven en het lijkt mij niet zo moeilijk te maken / programmeren. Er is op de pagina voldoende ruimte om achter de specificaties de opgeslagen invoer te laten zien / aan te passen. 

Alvast bedankt.
    Gavetas.nl Trendy tassen voor elk Budget
    085-78 46 963
  • lampentopperslampentoppers Member Berichten: 4

Beste Lightspeed,

Ook wij werken sinds kort met de specificaties. Nu gaan wij artikelen importeren, staan de specificaties NIET in de export vermeld wat een droefenis is dit zeg!!!

Dit is toch niet te doen en onbegrijpelijk dat jullie dit niet oplossen aangezien dit niet heel veel progammeerwerk is en er veel webshop baat bij hebben.

Als de prio wel hoog ligt zoals je schrijft @Nynke waarom is dit dan nog niet gerealiseerd?

Wanneer is dit nu opgelost?

• Di-Jo HeemskerkDi-Jo Heemskerk Member Berichten: 86 ✭

vreemd dat import en export nog altijd er niet is, via de api is dit vrij makkelijk via een alternatieve import export te realiseren dus dan zou je ook verwachten dat lightspeed er makkelijk zelf iets voor kan maken. ook vreemd dat er nog niemand een app voor gemaakt heeft. er is schijnbaar behoorlijk vraag naar, en is echt niet veel werk om te maken

BestBuyHoesjes.nl - Bescherm je telefoon in stijl
  • SlimmeDingenSlimmeDingen Member Berichten: 3

Hallo, is er al een update wat betreft de specificaties? Het is echt niet werkbaar zoals het nu is. Wij moeten alle specificaties nog toevoegen, dus wil graag even zicht hebben op wanneer dit opgelost is.

Alvast dank.

Mvg, SlimmeDingen.nl

Toch vreemd dat na ruim 2 jaar er nog niks is gedaan aan dit probleem wat velen ondervinden. Prio of niet het blijft lastig en tijd rovend. @Nynke Is dit nu echt niet aan te passen? Alle nieuwe functies werken inmiddels en dit blijft maar liggen. Start datum van dit topic 21 -2-2018.

085-78 46 963
  • PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 1,264 

@Albert_Wubs volgens mij werkt Nynke niet meer bij LS.

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
    augustus 2020 aangepast

@Paula okey, dan zijn er vast mensen die Nynke vervangen hebben. het is te gek voor woorden dat dit nog niet is opgelost / aangepast.

085-78 46 963
  • PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 1,264 

@Albert_Wubs Je weet toch, ik ben onvervangbaar 🤣

Maar wellicht dat Nynke wél vervangen is ;)

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"

Oeps, moet Nynke zijn maar dat had je hopelijk wel door 😎

085-78 46 963
  • MarketingtralertMarketingtralert Member Berichten: 17

Ik loop tegen precies hetzelfde aan en baal er eigenlijk van dat er constant - geen duidelijke 'tijdsindicatie' is waarop er hier serieus naar gekeken gaat worden. - Als ik medewerkers van Lightspeed hierover spreek, bestaat deze vraag al ongeveer 1-2 jaar.

Daarnaast vroeg ik mij af of we ook via import /export - filters - zouden kunnen toevoegen per producten. Op dit moment is ook erg tijdrovend....

• kohlokohlo Member Berichten: 17

@Marketingtralert Filters via import en export werkt gewoon, gebruiken we elke week. Het is alleen een aparte import/export, ze staan niet in de export met alle productinformatie.

Hierbij dan ook even een wijze les die ik zelf geleerd heb door een keertje alles weg te gooien: wanneer je filters importeert laat dan alle kolommen met filters staan. Kolommen weg = filters weg. Dus ook als je bij je product maar 1 van de bijvoorbeeld 3 filters aanpast, laat ze alle 3 staan ;)

Log In of Registreer om te reageren.