bezoekers aantallen

ben ik de enige op dit moment met idiote bezoekers aantallen? er wordt geen pagina bekeken, herkomst bezoekers ook onbekend.
Log In of Registreer om te reageren.
ben ik de enige op dit moment met idiote bezoekers aantallen? er wordt geen pagina bekeken, herkomst bezoekers ook onbekend.
13 reacties
Idioot in de zin van? Idioot hoog, of idioot laag?
Hier niet heel veel bijzonders. Wat rustiger dan de drukte van vorige week en zo nu en dan lijkt het of er een bot voorbij komt.
De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
dat laatste bedoel ik, bot, gewoon 100 bezoekers tegelijkertijd zinder pagina weergave
Ik heb wel een vraag over paginabezoek. Volgens de backopffice ziet mijn conversie er sinds 21 oktober zo uit. Volgens Lightspeed is er niks aan de hand en doet alles wat het moet doen, maar ik vind het niet gewoon.
Een van jullie die weet waar dit door komt? Aantal orders is niet echt anders.
DNS is door Lightspeed ingesteld.
Alvast bedankt voor het meedenken. Joan
Bij ons op precies dezelfde dag ook.
lightspeed kan tot de 3e lijns support niets vinden en doen net alsof ik de enige ben.
idem dito hier. In de analytics van Lightspeed kan ik zien dat dit zo is sinds 23 oktober. We hebben momenteel een conversiepercentage van 200% volgens Lightspeed. Pageviews lijkt wel correct te zijn.
Vroeger waren de bezoekers aantallen gemeten in lightspeed altijd hoger dan in Google analytics.
sinds die datum is het andersom....
Bij ons idd ook
www.voeronline.nl
Ik heb twee webshops. In de andere webshop is er geen probleem. Wel in de shop waar het DNS moest worden aangepast. Geen idee of dit er mee te maken kan hebben?
Bij ons klopt het nog steeds niet. Heeft iemand een oplossing? of een tip?
www.voeronline.nl
Hier ook niet en lightspeed gaat het niet oplossen.
ze zeggen nu dat het wel klopt en vroeger niet.
belachelijk , maar ben er weken mee bezig geweest met 3 personen binnen het support team maar ze lossen alle drie niets op.
DNS was aangepast in augustus, op 21 oktober gaat er ineens iets veranderen. na lang zoeken bleek er toch nog een probleem te zijn met de nameserver. Dat is aangepast en de unieke bezoekers krabbelen weer op. Het blijft wel vreemd dat paginaviews niet echt zijn verminderd in diezelfde periode. Heeft wel even geduurd, maar ik hoop dat het nu weer normaal is en weer klimt tot normale aantallen.
Zijn er ook (noemenswaardige) verschillen te zien in bounce?
Zo is er bv ook altijd een verschil tussen G-Analytics en Clicky, komt voort uit de interpretatie van gedrag. (hoe snel iemand weg is op de 1e pagina)
Wij kregen van de helpdesk volgens antwoord:
Dit heeft niets te maken met het thema, maar met de DNS records. Wij zijn recentelijk van fysieke servers overgegaan op de cloud. Ik zie dat jij nog op de oude IP adressen zit. De webshop werkt dan nog wel, maar het registreren van de bezoekers niet meer. In het volgende artikel wordt uitgelegd hoe je de DNS records kunt koppelen: https://ecom-support.lightspeedhq.com/hc/nl/articles/360024199813-Je-domein-koppelen-DNS-records-instellen.
Nadat we dit hebben aangepast, ziet alles er terug een stuk normaler uit.