Google Analytics Search niet meer getracked sinds 23 november

PatrickvdHeijdenPatrickvdHeijden Member, Beta tester Berichten: 143 ✭

Hebben meer mensen deze ervaring dat er sinds 23 november in de Google Analytics in de Onsite Search geen of nauwelijks resultaten meer worden gemeten?

Groet,
Patrick van der Heijden
www.sceneryworkshop.nl

5 reacties

• FrankFrank Member Berichten: 106 ✭
  • JoanMlJoanMl Member, Beta tester Berichten: 128 ✭

Wij hebben dat sinds 21 oktober, maar volgens Lightspeed is er niks aan de hand met de vindbaarheid? Ze hebben mij ook niet gezegd dat er meer webshops problemen mee hebben.

• MaartjeMaartje Administrator, Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 273 moderator

@JoanMl mijn collega Jordan heeft je een berichtje gestuurd om even telefonisch contact te hebben. Laat ons via die weg even je telefoonnummer weten :)

Lightspeed
    Maartje Tindemans
    Lightspeed Support Omnichannel
    Lightspeed HQ
  • PatrickvdHeijdenPatrickvdHeijden Member, Beta tester Berichten: 143 ✭

@Maartje zou fijn zijn als dan ook contact opgenomen wordt met de schrijver van dit topic... bij mij werkt het nog altijd niet ook niet als ik /search/ toevoeg... ik had namelijk al "q" en "search" in mijn Google Analytics staan, maar die doen het dus niet meer... sinds 23 November.

Groet,
    Patrick van der Heijden
    www.sceneryworkshop.nl
  • MaartjeMaartje Administrator, Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 273 moderator

Het forum is geen plek waarop Lightspeed individuele Support kan leveren. Joan heeft afgelopen zaterdag naast deze post ook een ticket ingestuurd, vandaar dat we daar nu contact over zoeken. Ook heeft Frank een post met relevante informatie aangedragen, waardoor het niet meteen duidelijk is dat je vraag nog open staat. Geef bij Support dus even aan wat je ervaart en wat je al hebt geprobeerd (liefst met screenshots vanuit Google Analytics), dan kijken we zoals altijd uiteraard met je mee.

Lightspeed
    Maartje Tindemans
    Lightspeed Support Omnichannel
    Lightspeed HQ
Log In of Registreer om te reageren.