No cure no pay zoekmachine optimalisatie voor webshops

DecisiontreeDecisiontree Berichten: 1 Member
Een aantal van onze klanten had het over een no cure no pay oplossing voor zoekmachine optimalisatie. We hebben daarom samen met hen gekeken naar hun analytics data om te kijken wat we dan aan zouden kunnen bieden en daar is no cure no pay zoekmachine optimalisatie voor webshops uitgekomen.

Met webshops en google analytics kun je precies volgen waar welke verkopen vandaan komen. Ons voorstel is dan ook om alleen een commissie te betalen voor de extra verkopen die wij met zoekmachine optimalisatie voor je behalen. Gebaseerd op je eigen google analytics gegevens.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, sluit het ook aan bij de behoefte die jullie hebben als webshop owners?

https://decisiontree.nl/seo-webshop-pakket/

2 reacties

• KolliesPartsKolliesParts Berichten: 135 Banned user ✭
    Ik ben geïnteresseerd.
    Met vriendelijke groet,
    Gerard Kolsteren
    KolliesParts.nl
    [email protected]
    KolliesParts.nl
    Chopper Parts & Bobber Parts
  • FOOFOO Berichten: 535 Member 
    Klinkt leuk, maar zoals ik het lees op jullie site, is de vergoeding toch net even anders: je betaalt niet alleen maar voor de door jullie gegenereerde extra organische omzet, maar voor alle extra organische omzet.

Er is namelijk niet na te gaan waar deze organische omzet door veroorzaakt is. Onze shop is nog vrij jong en wordt om allerlei redenen steeds wat beter vindbaar. Wanneer wij bijvoorbeeld meer adverteren op Marktplaats, gaan onze organische bezoekers ook mee omhoog (klanten zoeken op onze naam).

Volgens mij is het onmogelijk om te meten welk deel van de extra omzet nu echt door jullie wordt veroorzaakt. Als ik het mis heb........ kan het interessant zijn. Afhankelijk van de commissie (de 10% uit het rekenvoorbeeld vind ik vrij hoog) en overige voorwaarden.
    John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
Log In of Registreer om te reageren.