OOSEOO thema ervaringen gevraagd

LonggreyLonggrey Member Berichten: 6
februari 2018 aangepast in Thema's en maatwerk
Ik heb met www.ontdekbed.nl een webshopthema van OOSEOO (Men edition)
Een tijd geleden heb ik een hele waslijst aan zaken aangedragen, waar ik niet tevreden mee was.
Een behoorlijk aantal fouten ook ( na een website review), maar daar 1x een bevestigingsmailtje over gekregen en daarna niets meer gehoord.
Heeft iemand ervaringen (goed of minder goed) met OOSEOO, of met het thema?
Ik hoor ze graag!

14 reacties

• NynkeNynke Administrator, Lightspeed Staff Berichten: 372 moderator
    @Longgrey
    Bedankt voor je bericht. Vervelend om te horen dat je tot nu toe minder positieve ervaringen met OOSEOO hebt gehad. We streven er natuurlijk naar je ervaring met Lightspeed, maar ook die met onze partners, zo goed mogelijk te krijgen.

We hebben je feedback aan OOSEOO doorgegeven, die nemen dit verder in behandeling.
    eCom support nummer: +31 20 808 63 58
    Klik hier om een terugbelverzoek in te dienen.
    Voor algemene vragen en informatie, ga naar het helpcentrum
  • ChichaChicha Member Berichten: 69
    Ik werk ook met OOSEO thema (www.bewustpuur.nl) en ben er op zich wel tevreden over. Mag ik vragen wat voor fouten je hebt gevonden?
  • HelenHelen Member Berichten: 21
    Ik werk ook met ooseoo en ben ook heel tevreden. Ik kom wel dingen tegen die ik graag anders zou willen maar niet alles is binnen het thema op te lossen, sommige dingen blijven maatwerk.
  • Maaike_LMaaike_L Member Berichten: 9
    Wij werken met een wat ouder OOSEO-thema en wij hebben naar tevredenheid een aantal aanpassingen laten doen door ooseo.
  • LonggreyLonggrey Member Berichten: 6
    @Nynke
    Dank je wel voor het doorsturen :-)
    @Helen en @Maaike_Luteijn
    Wat is de url van jullie website?
    @Chicha
    Ik heb jullie een mail gestuurd
  • YoupackYoupack Member Berichten: 9
    Wij werken ook met een ooseoo thema (www.youpack.nl) en zijn best tevreden. Wij zouden ook wel een aantal zaken anders willen, maar zoals eerder aangegeven blijft dat vaak maatwerk.
    @Longgrey onze url is www.lijstenornament.nl
    @Maaike_Luteijn
    Een hele mooie webshop!!!
    De aanpassingen zullen niet gratis zijn geweest, of het moet aan het thema liggen, neem ik aan?
    @Youpack
    Strak design, helder en overzichtelijk. Volgens mij gebruiken jullie hetzelfde thema als @Maaike_Luteijn : www.lijstenornament.nl
    Het nieuwe thema (Men Edition) is toch wat anders, als ik het zo zie.
    @Longgrey
    De meeste aanpassingen kon ik zelf doen via de template-editor, ooseoo heeft (tegen betaling) het menu voor mobiele weergave aangepast en een aanpassing gedaan in de voorraad-status op de categoriepagina, dit kreeg ik zelf niet voor elkaar :smiley:
  • ChichaChicha Member Berichten: 69
    Ja heb het ontvangen, maar veel zaken zijn niet thema gerelateerd. Maar zijn beperkingen binnen Lightspeed
  • avanmoorselavanmoorsel Partner Berichten: 1 partner
    Beste Longgrey,

Graag wil ik even reageren op uw bericht.

Wanneer wij van gebruikers van onze thema's een lijst met punten/bugs doorgestuurd krijgen, bekijken wij welke van de punten een bug betreft en lossen deze z.s.m. op. Andere wensen of ideeën voor het thema verzamelen we, wanneer we vaker dezelfde wens doorkrijgen wordt overwogen dit standaard in het thema in te bouwen.

Indien een wens of idee niet vaker wordt aangegeven door gebruikers zullen wij deze niet standaard inbouwen. Uiteraard kunnen we dit aan de hand van maatwerk, tegen betaling, wel inbouwen bij de betreffende themagebruiker.

Ik hoop dat ik hiermee wat duidelijkheid heb gecreëerd in onze werkwijze. Mochten er nog verdere vragen zijn, hoor ik het graag!

-

Alicia v Moorsel | Webdeveloper OOSEOO
Log In of Registreer om te reageren.