Yotpo synchroniseert niet meer

PatrickvdHeijdenPatrickvdHeijden Member, Beta tester Berichten: 143 ✭

Hallo mensen,

Wie werkt er met review-platform Yotpo en bij wie werkt de integratie ook niet meer? Tot de 21e december werden orders goed doorgegeven, maar sindsdien krijgen ze niets meer door.

Groet,
Patrick van der Heijden
www.sceneryworkshop.nl

5 reacties

• Tim BroereTim Broere Member Berichten: 23

Wij hebben gisteren nog 3 Yotpo reviews ontvangen, dus het lijkt hier te werken. Daar moet ik wel bij opmerken dat wij een uitnodiging na 14 dagen versturen, dus ik ben er niet zeker van. Heb jij een gratis variant of de betaalde versie Patrick?

• PatrickvdHeijdenPatrickvdHeijden Member, Beta tester Berichten: 143 ✭

Wij hebben de betaalde versie, maar op de een of andere manier werkt het niet meer :(, mag ik vragen welke shop jij hebt?

Groet,
    Patrick van der Heijden
    www.sceneryworkshop.nl

Ergowerken . nl

Hoe kun jij trouwens zien dat er geen gegevens meer worden opgehaald door Yotpo? Er is zover ik weet geen lijst met ingeplande uitnodigingen paraat.

• PatrickvdHeijdenPatrickvdHeijden Member, Beta tester Berichten: 143 ✭

Ik kreeg de melding van mijn "succesmanager" bij Yotpo vandaar.

Groet,
    Patrick van der Heijden
    www.sceneryworkshop.nl

oké dat is in ieder geval goede opvolging. Hopelijk is alles snel onder controle, ik zag dat jullie al een stevig aantal beoordelingen hebben verzameld. Wij zitten voor de webshop reviews nog te wachten op de ontwikkeling waarbij je dezelfde klant een uitnodiging kan sturen voor zowel het product als de shop. Pakken jullie nu 50/50?

Log In of Registreer om te reageren.