Puzzels123.com stelt zich voor.

Hallo allemaal,

Ook ik wil me best even voorstellen op deze nieuwe community. Wij hebben een webshop met alleen maar puzzels, zowel de klassieke legpuzzels (van 2 stukjes tot 42.000(!) stukjes) als een breed gamma breinbrekers.
Intussen hebben we meer dan 1250 verschillende puzzels op voorraad. En we zijn gevestigd in Antwerpen, een Belgische webshop dus!

De site bestaat nu 3 jaar. En we zijn eigenlijk wel best tevreden van de samenwerking met Lightspeed. Voor ons werkt het vlot, duidelijk en als 'niet-techneuten' kunnen we er deftig mee werken.

Het vroegere forum gebruikte ik vooral om op de hoogte te blijven van nieuwigheden, issues of zaken waar je toch alert voor moet zijn. Ik verwacht eigenlijk hetzelfde van deze nieuwe community.

Vragen? Stel ze gerust! We helpen waar we kunnen!

Vriendelijke groeten,
Kathleen

1 reactie

• NynkeNynke Berichten: 372 Administrator, Lightspeed Staff moderator
    Hi Kathleen! Leuk je hier te ontmoeten en goed om te horen dat je tevreden bent over ons product!

Eén van de doelen van de community is inderdaad om onze klanten op de hoogte te houden van alles wat er gaande binnen Lightspeed. We zijn net van start dus het zal een beetje opstarten zijn, maar als alles loopt kun je regelmatig updates van ons verwachten.

Welkom!
    eCom support nummer: +31 20 808 63 58
    Klik hier om een terugbelverzoek in te dienen.
    Voor algemene vragen en informatie, ga naar het helpcentrum
Log In of Registreer om te reageren.