Factuurdatum wijzigen

Hallo

Nog de laatste hand aan het leggen aan de administratie / boekhouding van 2019 en ik moet nog enkele verkopen / facturen maken op 31/12/2019. Hoe kan ik dit oplossen binnen Lightspeed?

Voorheen werkte ik met Exact en kon je heel eenvoudig de datum wijzigen.

Nu werk ik via Lightspeed met een koppeling naar MDWare, maar dit is heel "basic" (zeker ivm Exact) en hier zie ik deze optie niet onmiddellijk.

Hoe los jij dit probleem op?

Alvast heel erg bedankt!

Lesley

• Verloy Sport

4 reacties

• FOOFOO Member Berichten: 893 

Binnen LS is dit niet mogelijk. Wij laten de factuur automatisch maken zodra er is betaald. Dan loop je hier als het goed is niet tegenaan.

John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
  • Lesley_VerloyLesley_Verloy Member Berichten: 5

@FOO klopt, maar dit zijn geen gewone winkelaankopen.

Het gaat om waardebons die partners van ons uitdelen en wij factureren enkel degene die gebruikt geweest zijn. De klanten konden deze gebruiken tot 31/12, nu kan ik alles pas uitrekenen en factureren.

Dus ik ga een andere oplossing moeten zoeken want ik heb dit "probleem" elk kwartaal...

Bedankt voor je reactie!

• FOOFOO Member Berichten: 893 

Dat soort facturen zou ik buiten LS om maken. Gewoon in je boekhoudpakket. LS Gebruiken wij alleen voor de facturen van de webshop bestellingen.

John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
  • Lesley_VerloyLesley_Verloy Member Berichten: 5

@FOO Inderdaad, dat gaat de enige oplossing zijn. Dan moet ik alleen naar factuurnummering eens bekijken hoe ik dit het beste oplos.

Bedankt!

Log In of Registreer om te reageren.