Waarom wordt de "adviesprijs" niet doorgezet naar eCom?

LievenLieven Member Berichten: 50

Hallo,

Wanneer je de "online" prijs aanpast in Retail, wordt deze automatisch doorgezet naar eCom zodat die prijs op de website verschijnt. Waarom gebeurt dit niet met de "adviesprijs"?

Dit zou handig zijn en wel hiervoor: er is net een promotie op een groot aantal producten afgelopen. Wanneer deze promotie begon, moest ik natuurlijk alle "online" prijzen aanpassen en moest ik in eCom onder "voorraad & varianten" ook de "oude prijs" gaan invullen opdat die doorstreept zou verschijnen samen met de promotieprijs (= online prijs in Retail) op de website. Nu moet ik al deze "oude prijzen" weer gaan weghalen om de eenvoudige reden dat deze doorstreept blijft staan, niettegenstaande het feit dat deze (nu de promotie afgelopen is) terug hetzelfde is als de "online" prijs.

Dus het zou al handig zijn mocht deze doorstreepte prijs gewoon verdwijnen als die dezelfde is als de online prijs, maar nog handiger zou zijn als de "adviesprijs" uit Retail doorgezet wordt naar eCom als "oude prijs". Dan gebeuren al deze aanpassingen veel vlotter wat natuurlijk héél veel tijd uitspaart!

Alvast bedankt!

4 reacties

• J_BinsbergenJ_Binsbergen Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 140 moderator

@Lieven Bedankt voor je feedback . Ik heb een ticket voor je aangemaakt om je opmerkingen toe te voegen aan het verbetervoorstel dat we, op basis van feedback van een andere merchant, afgelopen week hebben aangemaakt.

Wat betreft het verbergen van de oude prijs, zodra deze hetzelfde is als de online prijs, raad ik je aan om dit voor te leggen bij de thema-ontwikkelaar. Dit moet namelijk binnen de broncode van het designthema aan te passen te zijn. 

• LievenLieven Member Berichten: 50

Bedankt @J_Binsbergen ! Worden we daar automatisch van op de hoogte gebracht eens dit aangepast werd in Lightspeed?

• J_BinsbergenJ_Binsbergen Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 140 moderator

@Lieven Gezien het grote aantal klanten dat feedback en verbetervoorstellen bij ons aangeven is het niet mogelijk om hier persoonlijk terugkoppeling op te geven. Nieuwe toevoegingen kun je wel zelf terugvinden in onze changelog: https://www.lightspeedhq.com/release-notes/retail-pos/

• Stephanie MaddelinStephanie Maddelin Member Berichten: 28

Ik doe dit via een omweg.

ik maag in ecom een categorie aan en vul daar het %korting op in via de kortingsregels en zo is alles in 1 klik aangepast :) alsook tot welke datum de actie loopt

Log In of Registreer om te reageren.