Kappen met die muziek aub!!

Beste lightspeed webshop houders: worden jullie ook horendol van die wachtmuziek als je de support afdeling van Lightspeed belt?

Reageer dan svp en masse op deze post want lightspeed doet pas iets als er veel mensen klagen. Hun enige remedie is kiezen voor de terugbel optie ipv de wachtmuziek gewoon uit te zetten.

Zit jij wél te wachten op die graf deuntjes tijdens het wachten? Dan ben ik super benieuwd waarom!!

Hartelijke groet

Edith de Roy

Getagd:

3 reacties

• RuudRuud Member Berichten: 61

Hoi @Edith de Roy ik maak me er eigenlijk niet zo druk om. Ik zie liever dat de medewerkers hun tijd steken in nieuwe features die het platform verbeteren.

De terugbel functie werkt (naar mijn idee) naar behoren dus je hoeft helemaal geen muziek te horen.

Ik ben wel benieuwd wat jij graag zou horen dan?

• FOOFOO Member Berichten: 750 

Waar je je al niet druk om kunt maken.....

Waarom zou je in de wacht gaan zitten als dat niet nodig is? Gewoon laten terug bellen, dan kun je ondertussen zelf kiezen welke muziek je gaat luisteren. Juist een superservice als je het mij vraagt.

John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
  • J_BinsbergenJ_Binsbergen Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 100 moderator

Hierbij sluiten we dit topic. Dit onderwerp heeft onvoldoende toegevoegde waarde voor andere gebruikers van Lightspeed en past niet binnen de opzet van deze Community.

https://community.lightspeedhq.com/nl/discussion/259/community-regels

Houd het relevant

Ten behoeve van alle gebruikers, probeer niet af te dwalen van het onderwerp.

De Community is een platform waar klanten en partners van Lightspeed elkaar kunnen helpen met betrekking tot het gebruik van Lightspeed producten (eCom, Retail, Restaurant). Met dit in gedachte, willen wij je vragen om af te zien van het delen van persoonlijke zaken, slecht praten over een ander bedrijf, gebruiker of product en het posten van content die niet relevant is voor de oplossing van de discussie in kwestie.

Hoewel Lightspeed Moderators content zullen plaatsen en reageren op discussies binnen het forum, is dit niet het kanaal om direct hulp te krijgen van Lightspeed support. Gebruikers welke een vraag of probleem hebben en rechtsstreeks antwoord van Lightspeed verwachten, dienen contact op te nemen met de support afdeling. Help Center.

Deze discussie is gesloten.