Bug in toevoegen producten aan categorie

Edith de RoyEdith de Roy Member Berichten: 13

De filter functie om producten toe te voegen aan een categorie werkt al behoorlijke tijd niet dus ik roep graag alle andere lightspeed klanten op hier ook over te klagen anders wordt deze bug niet opgepakt.

En developers: mocht je dit lezen: wil je het dan s.v.p. oplossen?

Hartelijke groet

Edith de Roy

#Filter, #Categorie, #Bug

8 reacties

• RuudRuud Member Berichten: 61

@Edith de Roy Zou je het wellicht verder kunnen toelichten? Bedoel je de zoekfunctie in de backend om de producten aan een categorie toe te voegen?

• PatrickvdHeijdenPatrickvdHeijden Member, Beta tester Berichten: 143 ✭

Ik merk ook dat ik al een hele tijd niet kan zoeken op al mijn merken in het product overzicht, daar wordt alleen maar een deel getoond.

Groet,
    Patrick van der Heijden
    www.sceneryworkshop.nl
  • Edith de RoyEdith de Roy Member Berichten: 13

@Ruud Ja dat bedoek ik. Stel je hebt een categorie met witte tuinplanten. Dan wil je witte producten eraan toevoegen dus sorteer je op wit. Dat werkt niet.

• YibYib Member Berichten: 60
    5 maart aangepast

@PatrickvdHeijden Dat hebben wij ook, wij kunnen producten niet meer aan bepaalde merken koppelen. Al melding gemaakt en wacht nog op antwoord.

Ik zie trouwens op jouw screenshot rode uitroep teken staan, vraag me af wat dat zijn? Is dat een functie van een app? Of standaard Lightspeed functie?

• PatrickvdHeijdenPatrickvdHeijden Member, Beta tester Berichten: 143 ✭

Dat is een standaard LightSpeed functie.. .dat geeft aan of bijvoorbeeld de producten op voorraad zijn, of dat er content issues zijn, of dat bijvoorbeeld producten niet gekoppeld zijn aan een categorie.

In dit geval ging het om producten die we alvast in LS beschikbaar gemaakt hadden voordat ze daadwerkelijk geleverd zijn.

Wel een prettige nieuwe functie van LS als je het mij vraagt :)

Groet,
    Patrick van der Heijden
    www.sceneryworkshop.nl
  • Dennis van den DikkenbergDennis van den Dikkenberg Member Berichten: 50 ✭

Zowel met merken als leveranciers ervaren we dit, en dat is hééééél erg irritant

Vuur & Rook - Europa's grootste Low & Slow BBQ Shop!

www.vuurenrook.nl

• YibYib Member Berichten: 60

@PatrickvdHeijden ehm hoe kom je aan die functie als ik vraag mag? Dat hebben wij niet en ja als ik zo lees is het heel handig.

• Edith de RoyEdith de Roy Member Berichten: 13

Ja het is een functie die het echt niet mag laten afweten. Gek dat er niet meer mensen reageren en ook gek dat support niet reageert,

Log In of Registreer om te reageren.