Uiteraard ook even voorstellen!

CristalloCristallo Berichten: 15 Member
Hoi allen,
Mijn naam is Joost Robben, sinds 2007 bestier ik Cristallo. Wij (ik spreek meestal altijd in de wij-vorm :) ) verkopen naast een klein niche-lijntje kralenplank-artikelen voor kleuters, mozaïekmaterialen voor jong en oud, vooral in de vorm van complete mozaïekpakketten. Onze mozaïekmaterialen vinden hun weg veelal naar kinderfeestjes, basisscholen, kinderopvang, knutselclubs, damesgroepjes die gezellig willen mozaïeken en soortgelijke gezelschappen.

Onze doelgroep is derhalve hoofdzakelijk dames (al dan niet met basisschoolgaande kinderen) die een mooi mozaïek willen (laten) maken, maar eigenlijk niet weten waar ze moeten beginnen en wat ze moeten kopen. Daar zorgen wij dus voor. Wij verzorgen overigens géén workshops; wij zorgen voor de juiste materialen als mozaïekpakket waarmee de gebruiker geheel zelfstandig aan de slag gaat.

In 2007 begonnen met de eerste shop (direct bij Seoshop), cristallo.nl. Daarna zijn daar kralenplankjes.nl en mozaiekpakket.nl bij gekomen en binnen zeer afzienbare tijd zal onze nieuwe Duitse shop mosaikbastelsets.de live gaan. Deze laatste zit in de "puntjes-op-de-i"-fase.

Op het eerdere forum was ik reeds lid, maar vooral door tijdgebrek is dat geen frequent bezochte plek voor me. Toch komen er soms interessante zaken voorbij, zodat het wel zinvol is me ook voor dit nieuwe forum weer aan te melden.

Hopelijk kunnen we veel van mekaar leren en dingen delen waar we wijzer van worden!
www.mozaiekpakket.nl
Mozaïekplezier voor jong en oud(er)

4 reacties

• PaulaPaula Berichten: 707 Member, Beta tester 
    februari 2018 aangepast

Onze doelgroep is derhalve hoofdzakelijk dames (al dan niet met basisschoolgaande kinderen)

Ik ben een dame met een schoolgaand kind (net een paar dagen 4) :smiley:
    Ik ga op je site kijken :smile:
    www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • PaulaPaula Berichten: 707 Member, Beta tester 
    Wat leuk, die 3 waxinelichtjes-houder mozaiek set :-) En de letters voor aan de muur ook!
    Ik heb een dochtertje van net een paar dagen 4, die het heerlijk vindt om lekker te knutselen! We hebben al van alles samen gedaan, maar mozaieken eigenlijk nog nooit, leuk idee!
    Ik zie niet echt ergens een leeftijds indicatie (wel voor basisschool kinderen) maar is het een beetje te doen voor kleine kinderhandjes van 4 jaar oud?

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • CristalloCristallo Berichten: 15 Member
    Hoi Paula,
    dank voor je leuke reactie (en nog gefeliciteerd met je dochter). Nu heeft mijn aanmelding hier niet direct de bedoeling om direct te verkopen, maar ik zal mijn reactie toch even hier plaatsen :-).

4-jarigen kunnen zeker met de materialen aan de slag. Als je ze helemaal vrij laat, zullen er wrs grote ruimtes zitten tussen de steentjes, maar het is maar net wat je zelf wilt; laat je ze geheel vrij of adviseer/stuur je ze een beetje. Het aanlengen van het voegsel met water gebeurt meestal door een ouder(e) want dat komt redelijk nauw.

Maar voor de rest kan ook een 4-jarige meestal alles zelf doen.

Een kinderfeestje met 4-jarigen wordt wellicht iets intensiever omdat ze zelf dan meestal nog niet de handleiding goed kunnen lezen en dus meer "handjes" nodig hebben. In de webshops vermelden we daarom ook een vanaf-leeftijd van 5/6 jaar; die heb je daar gemist.

Mocht je meer info willen ontvangen, dan weet je ons te vinden!
    www.mozaiekpakket.nl
    Mozaïekplezier voor jong en oud(er)
  • NynkeNynke Berichten: 372 Administrator, Lightspeed Staff moderator
    @Cristallo welkom op de community!
    eCom support nummer: +31 20 808 63 58
    Klik hier om een terugbelverzoek in te dienen.
    Voor algemene vragen en informatie, ga naar het helpcentrum
Log In of Registreer om te reageren.