Iemand ervaring met een PIM systeem?

Jarno HeidemanJarno Heideman Member Berichten: 5

We zijn op zoek naar een PIM systeem welke te koppelen is aan Lightspeed.

We willen sneller en gemakkelijker producten kunnen bewerken en aanmaken inclusief de specificaties en afbeeldingen.

Dus als iemand ervaring hier in heeft of iemand (of bedrijf) weet die dit zou kunnen hoor ik het graag.

8 reacties

• CannyCanny Member Berichten: 8

Wellicht dat Wisepim van Webshopimporter.nl wat voor je is.

• PatrickvdHeijdenPatrickvdHeijden Member, Beta tester Berichten: 132 ✭

iemand al ervaring met WisePIM dan?

Groet,
    Patrick van der Heijden
    www.sceneryworkshop.nl
  • jonassmetsjonassmets Member Berichten: 24

Van Wat ik van Lightspeed zelf begreep is dit een van de zaken die ze in de eerste helft van 2020 willen introduceren om Ecom en retail dichter bij elkaar te krijgen.

• Jarno HeidemanJarno Heideman Member Berichten: 5

Canny

Heb je ervaring met Wisepim? Ook de prijs is mij niet geheel duidelijk van hun oplossing.

• jonassmetsjonassmets Member Berichten: 24

Ik vind helemaal niks terug over Wisepim? Enige wat je op de website kan is inloggen of registreren?

• PatrickvdHeijdenPatrickvdHeijden Member, Beta tester Berichten: 132 ✭

Je kunt met ze bellen of mailen... ik kreeg direct een telefoontje... het is nog in ontwikkeling en is op zich niet heel goedkoop begint volgens mij vanaf 500€ per maand. Er is een demo versie beschikbaar waarmee je 100 producten kunt inladen en kijken wat je er zoal mee kunt doen. Het is vooral voor grote assortimenten handig.

Groet,
    Patrick van der Heijden
    www.sceneryworkshop.nl
  • Jarno HeidemanJarno Heideman Member Berichten: 5

Vind €500 nog wel aardig veel, heb al wel systemen voorbij zien komen van rond de €200, alleen moet je dan nog een koppeling laten bouwen met lightspeed.

• CannyCanny Member Berichten: 8

Hoi Jarno,

Ik heb dropshipping sofware laten ontwikkelen door Webshopimporter, Wisepim hangt aan de software van Webshopimporter. Ik wijzig of verrijk mijn data niet, maar dat is wel mogelijk met Wisepim.

Gr

Log In of Registreer om te reageren.