wat is dit ?

aresthoarestho Member Berichten: 56

In google webmaster kom ik net onderstaande tegen, weet iemand wat dit inhoud en hoe op te lossen ? Oplossing valideren loopt vast dus daar kom ik niet verder mee.

3 reacties

• JohanJJohanJ Member Berichten: 191 
    27 januari aangepast

Bij ons ook. Het wordt bij ons gebruikt om de Webwinkelkeur sterren in Google weer te geven. Het is verouderde code waar nieuwe code voor gebruikt moet worden. Google geeft daar zelf ook uitleg over maar ik moet er nog studie van maken.

Post edited by JohanJ on
  • J_BinsbergenJ_Binsbergen Moderator, Lightspeed Staff Berichten: 101 moderator

@arestho

Het klopt inderdaad dat Google begin april 2020 stopt met de ondersteuning van de 'data vocabulary' rich snippets.

In bovenstaande artikelen wordt uitgelegd wat dit precies inhoudt:

De code van het designthema dient dus aangepast te worden (meestal in de custom.rain en fixed.rain). Zodat deze melding niet meer getoond wordt.

Binnen Google Search Console kun je met 'oplossing valideren' laten controleren of de wijzigingen in je website succesvol waren.  

Wij doen zelf geen wijzigingen aan de broncode van een designthema. Dit zal je dus zelf aan moeten passen. Indien je zelf niet over de benodigde kennis van HTML beschikt, dan kan een partner hierbij helpen. Hiervoor raad ik je aan om contact op te nemen met de ontwikkelaar van het gekozen designthema.

Log In of Registreer om te reageren.