Zoekmachine gezocht

CelticWebMerchantCelticWebMerchant Member Berichten: 218 ✭

Beste allemaal,

we werken met Wiser search en dat gaat niet naar tevredenheid. We zijn dus op zoek naar een alternatief:

• de zoekfunctie van Lightspeed valt af, omdat er geen relevante resultaten worden gegeven
  • Site Search 360 is voor ons te duur
  • Er was een zoekmachine van CMDC die ons erg aantrekkelijk leek, maar deze is uit de app-store gehaald.

... En dat zijn de enige zoekmachines die ik kan vinden in de app-store.

Wie heeft er een tip ?

4 reacties

• JoriJori Member Berichten: 138

Ik haak aan. Hoewel bij ons de zoekfunctie wel goed werkt heeft deze een limiet op het aantal characters en daar lopen wij op stuk. Je kan in de omschrijving maar xx aantal characters gebruiken voordat de zoekfunctie het niet meer meeneemt. Dit staat helaas niet in de limieten van het platform (en had voor ons erg handig geweest als we dat van te voren hadden geweten maar dat terzijde)

• CelticWebMerchantCelticWebMerchant Member Berichten: 218 ✭

@Jori gebruik jij ook wiser? Waar ik tegenaan loop is dat er rare resultaten getoond worden en daarnaast oude producten (die al lang zijn verborgen) worden weergegeven terwijl nieuwe producten niet worden ingeladen.

• JoriJori Member Berichten: 138

@CelticWebMerchant

Nee sorry, wij gebruiken gewoon de standaard search. Wij hebben onderdelen en hebben typenummers. Deze worden netjes uit de omschrijving gepakt dus voor ons is het werkbaar. Het probleem is de karakter limiet waar niet omheen gebouwd kan worden.

Als wij een onderdeel hebben met bijvoorbeeld 3000 typenummers dan vindt de zoekmachine enkel de eerste ~1000 helaas.

• MarkMark Member Berichten: 91 ✭

Wij hebben een custom integratie met Sooqr. Niet al hun functionaliteiten zijn beschikbaar (of misschien lastiger te integreren, zoals filters)

Maar qua zoekfunctie is de basis VEEL beter dan die van Lightspeed en je kunt merken / producten / categorieën etc. boosten of juist niet op bepaalde zoektermen.

Log In of Registreer om te reageren.