Barcode labels drukken met Dymo labelprinter

Mathias VuylstekeMathias Vuylsteke Member Berichten: 10

Hallo,

Graag wil ik barcode labels afdrukken met een Dymo Labelprinter.

Normaal gebruikt Lightspeed de Zebra printer.

Ik heb vandaag zitten zoeken om barcode labels te drukken op 57x32mm labels maar krijg deze niet volledig gevuld of ze zijn net te groot. Ik werk met een iMac.

Zijn er mensen met meer ervaring omtrent deze correct af te drukken met Dymo?

Alvast bedankt!

5 reacties

• MarkMark Member Berichten: 100 ✭

Heb je de Dymo software geïnstalleerd? Hiermee krijg je ook een gigantisch arsenaal aan labelformaten om uit te kiezen als papierformaat.

Mag ik vragen waarom je bent overgestapt van Zebra naar Dymo?

• Mathias VuylstekeMathias Vuylsteke Member Berichten: 10

Beste Mark,

Dank voor je bericht!

Ik heb het ondertussen kunnen oplossen.

Ik had al een Dymo printer in bezit. Ik heb nooit gewerkt met Zebra.

Maar bij deze is het nu zo goed als opgelost.

• CreaflexCreaflex Member Berichten: 1

Hallo, ik wil ook graag printen op een Dymo labelprinter. Zit nu ook al een tijdje te zoeken naar hoe ik dat het beste kan doen. Iemand een oplossing voor me? Alvast bedankt voor je eventuele reactie.

• PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 1,264 
    24 april aangepast

Hallo, ik wil ook graag printen op een Dymo labelprinter. Zit nu ook al een tijdje te zoeken naar hoe ik dat het beste kan doen. Iemand een oplossing voor me? Alvast bedankt voor je eventuele reactie.

@Creaflex ik snap niet precies waar je een oplossing voor wilt hebben. Wat is het probleem?

Als je op een Dymo wil gaan printen dan kun je dat het beste gaan doen door er 1 aan te schaffen ;)

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • PaulaPaula Member, Beta tester Berichten: 1,264 
    24 april aangepast

@Creaflex Wij gebruiken een Dymo 4XL printer, en die bevalt prima! Maar ik heb dan ook geen ervaring met andere printers, we hebben al vanaf het begin deze gebruikt. We hebben hem in 2012 overgenomen van de vorige eigenaren, en die gebruikten hem al enige jaren. Dus ik schat dat hij nu een jaar of 15 oud is en hij werkt prima.

www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
Log In of Registreer om te reageren.