Voorstellen van www.manivivendi.nl

kielenkielen Berichten: 87 Member ✭
Hallo,

Mijn naam is Kees Kielen en ik ben deze maand precies 2 jaar geleden overgestapt van Logivert naar V2 van lightspeed. Ik ben in 2002 met een zelf geprogrammeerde webwinkel en 15 producten als hobby begonnen. Pas 2 jaar geleden ben ik er een beetje serieuzer mee aan de gang gegaan en heb toen direct voor lightspeed gekozen.
Met www.manivivendi.nl wil ik vooral mooie en duurzame producten verkopen. Daar waar mogelijk biologisch, fairtrade, demeter of met het GOTS keurmerk.

Met de huidige omvang van de winkel is het nog steeds goed zelf te doen, en dat wil ik vooral zo houden.
Ik hoop dat de webwinkeliers op dit forum met een positieve blik elkaar helpen het maximale uit de software te halen. Ik wil daar waar mogelijk mijn bescheiden steentje aan bijdragen.

Kees Kielen
Kees Kielen

www.manivivendi.nl

4 reacties

• PaulaPaula Berichten: 794 Member, Beta tester 
    Hee Kees, ook welkom hier! :smile:
    www.devrolijkeengel.nl
    "voor Hemelse geschenken met een vleugje Mysterie"
  • CristalloCristallo Berichten: 15 Member
    Welkom Kees. Met een positieve blik inderdaad vóóruit!
    www.mozaiekpakket.nl
    Mozaïekplezier voor jong en oud(er)
  • Albert_WubsAlbert_Wubs Berichten: 78 Member ✭
    februari 2018 aangepast
    Hoi Kees, Welkom! zo leren we elkaar een beetje beter kennen. Je hebt al laten zien dat je betrokken bent op het andere forum , niet alleen voor je eigen winkel maar zeker ook hoe wij met elkaar de software van LS goed in kunnen zetten. Alvast bedankt voor je altijd heldere opmerkingen, suggesties en adviezen. Ook al reageer ik niet altijd, ik lees het wel altijd. B) Fijn weekend gewenst!
    Gavetas.nl Trendy tassen voor elk Budget
    085-78 46 963
  • NynkeNynke Berichten: 372 Administrator, Lightspeed Staff moderator
    Hi Kees, super leuk je hier te zien! Ik hoop dat we nog vaak je positieve comments en advies voorbij zullen zien komen :smile: .

Wees van harte welkom!
    eCom support nummer: +31 20 808 63 58
    Klik hier om een terugbelverzoek in te dienen.
    Voor algemene vragen en informatie, ga naar het helpcentrum
Log In of Registreer om te reageren.