Integratie DPD in Lightspeed mogelijk?

Hey

Onze winkel ligt in België en we verzenden veel pakjes naar Nederland. We deden dit tot nu met bPost, maar dit loopt veel te vaak heel moeizaam. Daarom dacht ik over te stappen naar DPD voor onze pakketten naar Nederland.

Is er een rechtstreekse intergatie van DPD met Lightspeed mogelijk? Zonder SendCloud of myParcel te gebruiken (die laatste werkte trouwens ook alles behalve vlot).

Alle tips en info is welkom!

Dank u.

Groetjes

Lesley

4 reacties

• QS86QS86 Member Berichten: 63

Zowel DPD als DHL hebben zover ik weet geen directe plug-ins voor Lightspeed. Je kan je eigen DPD contract bij Sendcloud inladen en dan gebruik maken van hun koppeling/platform, hier zijn wel maandelijkse vaste kosten voor het gebruik van hun platform.

• iedereen_looptiedereen_loopt Member Berichten: 44
    12 februari aangepast

Dag Lesley,

al gedacht aan GLS? Wij hebben al met verschillende partners gewerkt, maar met GLS toch het meest tevreden. Ook de scherpste prijzen naar NL die ik al gekregen heb. (Gezien er in Roeselare een nieuwe distributiecentrum van DHL is opgestart, had ik deze maand daar prijzen gevraagd en waren 40% duurder).

Ze hebben helaas geen eigen koppeling met Lightspeed. Daarom gebruiken wij Sendcloud met ons eigen GLS-contract. (Voordeel van Sendcloud is dan weer dat je ook hun retourportaal kan gebruiken).

Doorlooptijd is zeker ok. Meer dan 95% wordt de volgende werkdag geleverd. Kan je niet zeggen van Bpost

Post edited by iedereen_loopt on
  • pahoehoepahoehoe Member Berichten: 84

Hallo Lesley,

Wij gebruiken PostNL naar Nederland en dat verloopt vlot. Goede prijzen, vlotte levering (in NL, België soms wat minder).

De postnl-integratie voor Lightspeed is standaard.

• MarkMark Member Berichten: 97 ✭

Wij gebruiken al heel lang MyParcel voor PostNL en daar ben ik juist zeer tevreden over. Wat werkte er niet vlot?

Log In of Registreer om te reageren.