Niet kunnen sorteren in Redirect Menu: zou jij dat wel willen?

MixEdithMixEdith Member Berichten: 2
Het instellen en corrigeren van Redirects is het belangrijkst voor pagina's die het meest gezocht worden. Die zie je in de kolom hits. Daarom is het van belang om deze kolom te kunnen sorteren op hits zodat je de redirects met de meeste hits goed in de gaten kunt houden en waar nodig corrigeren. Als er bijvoorbeeld een artikel uitverkocht is en daar zijn veel hits op dan wil je daar snel een nieuwe redirect voor maken.

Ook wil ik graag kunnen zoeken / filteren in het menu redirects.

Ook zouden de hits meegenomen moeten worden in een kolom als ik exporteer. Wil jij dat ook? Laat dan van je horen zodat de developers inzien dat dit een relevante verbetering zou zijn.

1 reactie

• FOOFOO Member Berichten: 642 
    Ben ik op zich wel voor ja! Ik heb een enorme waslijst met redirects na het verhuizen van de webshop. Dat is nu niet bepaald overzichtelijk.

Wat ik ook graag zou zien, is dat je een compleet pad kunt redirecten d.m.v. een "*". Onze oude shop had enorm veel variaties in de url's, waardoor we zelfs met meer dan 12.000 redirects nog enorm veel fouten zien binnen Google.

Dus bijvoorbeeld dat je www.shopnaam.nl/categorie/* kunt invoeren en dat alle oude links die hiermee beginnen doorverwijzen naar de categorie in de nieuwe shop. Geen perfecte redirect, maar beter dan een foutmelding.
    John | Fietsonderdelen Outlet
    De meeste Fietsonderdelen voor de laagste Prijzen
Log In of Registreer om te reageren.